ursäkta


vet inte vad som hände med min föregående blogg
men helt plötsligt var bara texten sådär jag lovar.sorry !!

här njuter vi av bad,sol och värme och tiden inomhus med tvätthögar och städning
blir väldigt lite, men man hinner de när det dåliga vädret kommer.

igår var vi hos jossan och sadde på landet badat, solade och åt jätte god pasta sallad
snackade en hel del och lite kortspel mega mysigt, på kvällen gick vi bort till min kusin med barnen. Som snart ska flytta.
vI tog lite ute växter från dom fikade även och prata, evelina är helt galen i sina sysslingar jonas och emmy, hon älskar dom som hn brukar säga.

idag steg vi upp med tuppen och åkte till gransjönäs med våra underbara vänner, sola bada och prata,
Annah wille och calle,
hade en jätte lyckad möhippa med annah i lördags snacka om att det vart SURPRISE så himla skoj.
danne och dom hade för calle helgen innan så nu är båda avklarat,
080808 är bröllopet ska bli så himla skoj!!!

kvällen har spenderats i svärtinge bada i poolen och grillat, tessan och erik var också där dannes syrra.
i morgon blir det sörsjön.

evelina sover i sin sttttttooooooooora säng gjort i en vecka mammas duktiga tjeja.
danne klipper gräset, jag ska sätta på en tvätt sen duscha lääääänge

vecka 15 magen är större en ,1 ballong, börjar känna mig täppt i näsan
och kissar fortfarande 3 gånger om nätterna.
kan inte dricka kaffe ännu
mår illa kvällstid
måste äta regelbundet.
tror jag har känt någon rörelse men vet inte
dricker inte lika mycket apelsin jous men älskar isglass
evelina tror inte det är en tjej eller kille utan en BEBIS!!
FORTFARANDE ÖVERLYCKLIG EN DEL ATT ÄLSKA LIKA MYCKET SOM EVELINA!!


Kommentarer
Josefine

ja det var hur mysigt som helst att ha er här! puss

2008-07-29 @ 22:17:30
URL: http://josephines.blogg.se/
Angeliqa

Längtar ihjäl mig tills på Torsdag när vi får leka =)



Ska bli supermysigt, är det riktigt toppen kanske vi kan ta båten.



Älskar er



Puss

2008-07-29 @ 23:58:32
URL: http://angeliqa.blogg.se/
Annah

Åh, lillan Evelina som var så söt och sa att bebisen var en BEBIS och inte en flicka eller pojke. haha...;-) VÅra barn är bara för goa!!! TACK för igår!!!

2008-07-30 @ 08:07:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0