flytten+sjukdom



Så bor vi då i vårat fina underbara hus,
de flesta kartonger är upp packade och vi börjar komma i ordning
sen är det en hel del grejor som vi inte bestämt vart vi vill ha dom ännu
som ligger lite här och där men de kommer.

På kvällarna håller danne för fullt på att pyssla med små saker
som behövdes göra, dra om el,sätta upp krokar,nya eluttag och massor
med saker som jag inte ser görs och som kostar,
Senare skulle vi vilja göra om köket och i sommar bygga en altan
men det får vänta lite,

Känner oss i alla fall jätte nöjda med vårat livs affär och känner att det är huset
kommer vi trivas och växa i!! husägare davidsson/gillberg

Idag har jag varit hemma från mitt jobb med evelina
hon har hög feber och hosta, usch ja tycker inte om när ens barn är sjukt,
Specielt när hon inte vill varken äta eller dricka.
Tänkte ja kunde få lite gjort här hemma men det är inte alls lätt
eftersom evelina vill att ja bär på henne hela tiden.
stackars snuttan så sjuk.
jag känner mig heller inte 100 men ganska pigg ändå.

Annars växer evelina och jag tycker det händer massor
hon börja visa sin egen vilja och säger ofta nej till det hon inte vill.
hon vill gärna försöka bestämma lite över sin mamma och pappa och fått några utbrott.

Men hon är även en glad och social tjej, som visar empati
och vad hon tycker om, pussar gärna sin mamma
evelina trivs på dagis och tycker mycket om sina kompisar och "fröknar där"

jag själv har kommit igång ganska bra med träningen och en liten viktminskning än så länge
men hoppas på mer

kramar en posetiv


Kommentarer
Emma

Härligt att höra att ni trivs så bra ;)

Trist att lilltjejen är sjuk, här hemma är det likadant tyvärr, snorigt, hostigt, febrigt å allmänt sjukt - stackars små :(

Kram till er och krya på er

2008-01-29 @ 07:48:59
URL: http://linusludde.blogg.se
Elin

Vad fint du har gjort på bloggen!!!

Hoppas lilltjejen kryar på sig snart!!

Kram

2008-01-29 @ 17:23:13
Soffie

Hoppas din dotter kryar på sig snabbt.
Trevligt du skriver här:O)

2008-01-29 @ 21:02:02
URL: http://soffie69.blogg.se
Erika

Stor krya på sig kram till EVELINA från oss!!!
Kul med en uppdatering från er!!! MEEEEEEEERA!!!

kram kram

2008-01-30 @ 08:16:17
URL: http://barbafamiljen.blogg.se
Emily

Hej. tsm för kommentaren. Fint namn på er dotter, samma namn som jag själv hade velat ge min dotter =) Mvh emlan

2008-01-30 @ 22:19:26
URL: http://emlans.bloggsida.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0