min mamma och pappa

29949-651

Älskade mamma och pappa
Det är ni som har uppfostrat mig och min syster
det är ni som har peppat oss vidare i livet
hjälpt oss med att skjutsa till träningar, hjälpt oss i skolan
suttit och pratat med mig och min systeR i flera timmar och våran oro vi hade om våra tonårs problem
med vikt,killar, alkohol ja ni vet ju allt
när vi var små och pappa och vi gick ut och köpte lördags godis och sedan lekt i flera timmar i parken
och sedan kom hem till ett städat hem med mat på bordet som mamma styrt med.
Ni har ställt upp för mig och syrran i vårt och torrt, jag vet att ni alltid funnits där vad som än händer. och ännu
idag har vi lika om inte starkare band , vi ringer och pratar varje dag och ses varje vecka flera gånger.

Det är nu jag förstår hur mycket jar krävt och hur duktigt ni har varit som föräldrar
utan er att jag aldrig varit den jag är i dag
utan er hade jag aldrig varit förskolelärar/föreståndare haft barn bott med en underbar man

VILL BARA TACKA ER FÖR ALLT DET TROR JAG SYRRAN MED VILL
GLÖM INTE ATT NI ÄR DOM ALLRA ALLRA BÄSTA
MÅNGA PUSSAR OCH KRAMAR
ERAN DOTTER
image652


Kommentarer
Johanna

Så himla fint skrivet!

2008-02-15 @ 19:25:00
URL: http://gullungar.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0