kamera

tror att ja glömde min kamera hos annah och wille igår *saknar massor*
känns lite tomt men ja ska nog överleva.

i morse när ja lämnat evelina fick ja skjutsa danne till linköping för att hämta jobbar bilen
vi stanna på mc köpte en varsin latte och macka på vägen sen prata vi om allt mellan himmel och jord
fick mersmak på att vara själva och längtar till helgen när vi ska till storstan och sova på hotell och gå på julgalan,
evelina ska vara hos farmor och farfar

när ja sedan kom hem så kom min syster och sambo med lunch mycket trevligt
vi babbla och prata för fullt.,

eftermiddagen har jag städat!!

nu är de kvällsmat och mys med danne,
evvan slockna tidigt


Kommentarer
Emma

Åh va mysigt å åka iväg på lite egentid i helgen!! Vi ska oxå ha barnvakt i helgen, julhandla lite sen julbord å sen hem å sova själva, ska bli mysigt ;)



Kram



2008-12-03 @ 19:50:02
URL: http://linusludde.blogg.se/
Erika

Tycks vara något som går den här helgen ;) Vi ska me ha barnvakt med fre till lörd ;)



Mys med egentid!



KRAMAR

2008-12-03 @ 20:59:25
syrran

gaaa skapligt fina kläder på villervalla! gud vad sugen jag blev på att köpa något!!!

2008-12-04 @ 21:36:59
URL: http://[email protected]


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0