spårvagn jippie

igår när evelina var på förskolan åkte ja först ut till Annah och wille och hälsa på, Annah var hemma för vab men wille är mycket bättre nu. Så de var bara hemma en extra dag, skönt de för ja vill inte bli smittat.

danne börjar redan känna sig förkyld hoppas vi klarar oss vill inte bli sjuka nu. Stannade även där och käkade god lunch smaskigt.

Sen lämna ja bilen hemma och gick och hämta evelina vi åkte spårvagn till elin och ludvig. Evelina tycker de är så kul att åka spårvagn de är bland de bästa hon vet =) De värsta var att hon var så nära att somna att vi fick gå av en hållplats tidigare och gå.

Hos elin fikade vi och lekte, var jätte kul att träffa dom de värsta är att evelina är så gnällig vi den tiden nu när hon inte sover middag.

Danne hämta oss sen var de bara hem och käka mat. Kände mig helt slut efter dagen, duschade och slocknade nästan direkt. Sen har ja sovit mega dåligt i natt igen. Så idag blir vi inne och slappar.

17.00 är de lucia på evvans dagis. sover vi lite middagen kanske vi ska ditt.



Kommentarer
ERIKA

Härlig dag ni haft,,kul med spårvagn,,brukar vara poppis!

KRAM

2008-12-11 @ 21:38:15
Emma

Vilken rolig dag! He he ja spårvagn är populärt här hemma oxå!



Åh vet du vad!!! Jag har fått hel havandeskapspenning beviljad!!! Så nu har jag jobbat min sista dag jag oxå....på minst 1,5 år! Underbart!



Kram på er

2008-12-12 @ 15:03:26
URL: http://linusludde.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0