jobbet mitt

igår hade de bara 2 barn på bullerbyn så hela personalstyrkan med barnen kom hit och fika
jätte trevligt med lite sällskap vi prata och babbla för fullt
och en tjej är ungefär lika gammal som evelina så de lekte för fullt.
evelina var jätte duktig och dela med sig av sina leksaker.

när de hade gått käka evelina och ja lunch sen somna som stocken. sov i två timmar tills älskling kom hem
han hade varit hos läkaren dubbel öroninflamtion stackars danne, skönt att han fått pencelin
vi tog på oss kläderna och gick ner till lekparken i över en timma.evelina lekte för fullt i vatten pölarna helt tokig.
6 grader varmt och massor vatten pölar den 19 dec 2008, var är snön??


Sen hem med glögg och pepparkakor =)

efter de jobbade danne och hans pappa med bastun och farmor och evelina lekte och laga mat.
jag gjorde i ordning mig för at hämta jobbar kompisar och åka till söderköping hem till kokerskan =)
där lagade vi tacos ihopp och sjöng kareoke jätte trevligt och en bra avslutning med mitt arbetslag =)
tusan tackar brudarna.






Kommentarer
erika

Vilken kulig dag å kväll! Kareoke är ju toppen skoj!!



TJING TJONG ;)

2008-12-22 @ 19:09:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0