Jag talar om barnkläder



tänk att man aldrig kan få nog man blir helt tokig och bara ser det över allt
jag erkänner jag är besatt det är bland det bästa ja vet =)
Framför allt när man tar på henne ngn och det matchar så otroligt ser perfekt ut

JAG TALAR OM BARNKLÄDER!!!!!!!!!!!!!
BLINGO.GANGSTAR OCH MEANDI
jag massor med olika hemförsäljningföretag finns det nu och alla partyn vill ja gå på.
Har även sett massor med kläder i hm, lindex ja ni vet

men nu är läget så att min man är inte miljonär och vi är inga höginkomst tagare
och nu till hösten har ju vi satsat på att jag ska gå ner i tjänst och prioretar andra viktagare saker.
Vi har precis köpt ett dyrt hus och man måste kunna klara och bo med.
SÅ INGET MER ONÖDIGT HANDLANDE FÖR JEZZIE

men det är så svårt men jag har lovat mig själv
MINSKA PÅ SHOPPING
köp bara de ndvändigaste (mamma byxor till dig själv)

ett löfte hoppas ja kan hålla det
hur ska de annars bli när barn nummer 2 kommer`??


Kommentarer
Milla

Ja det gäller att hålla i pengarna men jag kan helt och fullt förstå dig. Än så länge är det min mamma som handlar en massa barnkläder till Kotten men efter januari kommer nog jag att sätta sprett på en hel del =). När är det dags för ultraljudet då? Kram och tack för senast

2008-08-19 @ 17:28:12
URL: http://www.millasblogg.com
Caroline

Fin mage och snyggt linne! Jo tack, jag vet hur det är med att hålla i pengarna! Inte det lättaste... Det är ju SÅ kul att shoppa.

2008-08-19 @ 20:46:29
URL: http://santacarolina.blogg.se/
PB

Gud vilket fint linne, VILL HA!!! ;)

Ja du shoppa är förbannat kul, synd att det är så dyrt! PUSS

2008-08-19 @ 21:54:17
Emma

Jaaa du barnkläder kan bli dyrt så in i ******* ;) Men rackarns såååå kul å shoppa!



Va handlade du på me and i nu då? Å va handlade du på ditt party förresten?



Kram på er å tack för ikväll!

2008-08-19 @ 22:22:19
URL: http://linusludde.blogg.se/
Erika

Förstår dig helt å fullt,,livsfarligt är det med barnkläder,ååå så himla kul,,är ju som en drog ;)



Sååå kul att ses ikväll,,hoppas du blev nöjd me inköpen =)



Hörs om en dag att ses!!



STOR KRAM

2008-08-19 @ 22:42:12
Angeliqa

Oooh så lilla "Elias" har vuxit därinne i magen.



Så fin bild, va het du e baby =)



MEn hahaha du är rolig du, ska DU hålla i pengarna och inte köpa kläder till Even? Tsss de tror ja va ja vill om, men vi får ta en liten shoppingtur med "Tant Annie" snart, blir billigare så hihi



Puss

2008-08-20 @ 00:16:39
URL: http://angeliqa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0