bakrycket

halloj

igår på morgonen gjorde evelina och jag oss ordning för att sedan åka till eneby centrum och köpa
med lite fika bröd från bageriet. Som vi skulle bjuda personalen på ringblomman på. [Evelinas förskola]

Evelina var bekymrad att vi inte köpte kaffe för de tyckte i alla fall Mona om, men ja sa att de hade nog redan kaffe där.
Var jätte skoj att hälsa på evelina var lite seg i början men sen började hon leka för fullt.

När det var lunch dags för dom gick v till centrumet och handlade lite för att sedan cykla hem
I ÖS REGN..............
FY TUSAN VAD DET REGNAR OCH BLÅSER när ska det sluta......

hemma sen gjorde ja pannkakor till evelina och mig, jag kom ihåg som liten hur jag älskade pannkakor men evelina är inte lika intresserad. hon vill mer bara äta grädden och sylten.

Sedan somna hon som stocken och jag satt på nätet leta mamma kläder.

När evelina vakna och det regna fortfarande bestämde ja att vi skulle baka lite jag hade faktiskt lust.
(Tro inte jag har blivit helt galen nu gravidgalen ni som känner mig men ja ville faktiskt baka)
Evelina och jag gjorde chokladbollar det tyckte hon var jätte skoj. Men när hon hade bakat ett tag tröttna hon och då gjorde ja sockerkaka!!! kände mig så huslig när ja stod där,och jag tyckte det var roligt.

Efter baket var evelina eledig och jag kände vi behövde göra ngt mer idag kl var ju bara 15.30
därrför tog vi på oss massor av kläder och och cykelnnyckeln för att cykla till lekparken+ att ja skulle hämta ett hmpaket.
När vi kom utanför dörren efter lite tjafs. ÖSREGNA DET UTE ja vart så arg gick in och häma bilnyckeln.
så åkte vi och hämta paketet och åkte sedan hem till syrran och överraska dom.
De vart jätte glada barnen lekte och vi åt mat där.

19.00 hållde på engla och evelina på stupa av trötthet så dp gav oss vi hemmåt.

pjymas ,välling och borsta tänder sen somna visst även mamman
varav därför vi vakna 0600 i morse....gaah

idag ska vi till erika,wilma,Alwa,Wiggo ska bli jätte skoj.hoppas på sol

kramar


Kommentarer
Josefine

jessica.. det är ju tur att jag känner dig så jag vet att du skojar ;) hmm.. slitz. ja jag säger då bara det ;) ses på måndag min vän! utan slitz!



ehh.. bakade du..?! det är ju fan som om jag ska ställa mig o baka! hihi

2008-08-06 @ 08:38:03
URL: http://josephines.blogg.se/
Erika

Snart kommer ni,nu väntar vi ;)

Ska bli skojsigt!!!!



KRAMAR

2008-08-06 @ 09:47:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0