veckan rullar

veckan rullar på för fullt tänk att redan är det fredag.......JIPPIE
helg umgås med evelina och min älskade danne och kanske träffa lite mera kompisar.
och tvätta är ett måste också gaah vad jag ligger efter. har bara inte orkat + haft tid.

igår vart evelina 18 månader tänk redan 1,5 år himla roligt men samtidigt lite sorligt.
det går jätte bra nu för evelina på förskolan hon verkar trivas som fisken i vattnet och säger jag att vi ska gå till dagis,så hämtar hon cykelhjälmen och väskan, för att sedan sedan vilja gå.
Evelina har en favorit fröken mona hon är så himla snäll och gullig och säger man dagis så dansar evelina och sjunger mona mona.. älskade snuttan.
igår tog hon spruta och vägde och mätte sig.såg så bra ut hon följer sin kurva perfekt ( lite under det tjocka strecket) idag är evelina ledig från förskolan och är hos moster och engla och leker .de ville så gärna ha henne hon är toppen min syrra.

i kväll blir det tvkväll god mat,vin och lugnt för att sedan i morgon steka ägg mackor och bege sig till kolmårdens djurpark bara familjen ska bli så himla mysigt.

har laddat upp kort här på bloggen flera gånger för att sedan skriva en blogg senaste tiden men det segar ju så dant måste vara fel hemma hos oss bilderna kommer liksom aldrig upp.
har massor fina bilder ja skulle vilja visa.jaja jobbar på de.



ha en toppen helg ni.. om ngn kollar min blogg nu för tiden
många kramar


Kommentarer
Elin

Hej!
Så klart jag läser din blogg, tycker du att man är dålig på att skriva kommentarer elelr? haha!
Ha en trevlig helg gumman! Kram

2007-09-14 @ 12:42:23
Emma

Jaaaaaaaaa en uppdatering!!! Mera sånt vill vi ha ;) Klart vi läser den!
Stora kramar

2007-09-14 @ 21:03:07
URL: http://linusludde.blogg.se
Lottiz

Hittade en länk i Annas gästbok så jag var ju tvungen o spana in. Inte visste jag att du hade en blogg, kul o följa ju :-D
Såg föresten din dotter tillsammans med sin kusin o moster idag, de lekte här utanför oss och verkade ha det mysigt :-D
Hoppas allt är bra.
tjing

2007-09-14 @ 21:47:07
Erika. Pihl

hEJ GUMMSAN =)
Klart vi följer din blogg,men du måste uppdatera mera :-) Jätte skoj å läsa!
Hoppas ni hade en mysig fredag å en bra dag på kolmården idag!!! SES PÅ TISDAg!!!!!!! SKOJ!!!
Puss å kram på er godingar

2007-09-15 @ 17:41:45
Johanna

Klart vi läser =) KRAM PÅ DIG!!!!

2007-09-16 @ 19:31:42
Erika

Jag läser jag med!!! :-) :-)
MEr uppdatering! Jag ska med börja skärpa mig lite :-), :-)

2007-09-16 @ 19:42:45
Josefine

vi läser o läser. men nu får du skriva om den STORA händelsen! puss

2007-09-21 @ 06:20:08
URL: http://www.josephines.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0