husköp???

image606

hejsan hoppsan alla glada

Ännu ett tag sedan jag blogga! här händer det en hel del. evelina pratar och styr för fullt här hemma, gud vad snabbt tiden går hon växer och utvecklas varje dag, vardagarna går åt till dagis sedan hem och laga mat och tvätta och städa och sova både evelina o jag sover som stockar massor,
danne jobbar nu i trosa måndag till torsdag och ledig fredagen med evelina, vilket är ganska bra eftersom det blir
en mindre dag på dagis för evelina.

HUSKÖP........................................ tro det eller ej men enrotegången i hallberga ett av huset där blir troligvis vårat jippie. 5 rum och kök 168 kvadrat och två våningar !!!!!!!!!! känns helt underbart. är så glada för att lotta min kusins kompis tänkte på oss i första hand,
Danne och jag som precis lagt ner allt med husköp osv så dyker detta upp vilket erbjudande vi var bara tvungna att nappa......... nu ska vi verkligen bara skriva på papprena med så allt verkligen blir klart.
tror fortfarande inte det är sant utan jag lever som i en dröm.
i morgon kommer människor och kollar på vårat radhus med hoppas vi kan få en rejäl hacka för det hela.

jobbar inte bara utan hinner träffa en del vänner o familj med nedan för följer lite bilder från senaste månadn.




pb hade lite inflytt fest för oss brudarna det var himla skoj här kommer lite av bilderna därifrån


idag åkte danne och jag och handla på förmiddagen med evelina regnet öste ner och det var inte bara vi på citycross, carro jobbade med sitt ifk jobb där och jag hitta nappar,tröjor och andra häftiga ifk saker jag ville ha till evelina, var roligt att träffa carro vi bestämde att ses snart igen.
åkte även förbi nya babyland och kolla på alla gulliga bebisar och en resevagn till evelina tills vi ska åka den 20 november,utomlands.

sedan var det hem och slappa lite och efter det åkte jag och träffa jossan på stan vi tjattra i några timmar och loppan hitta en partytopp, fick även en fin scrap sida som camilla gjort tusen tackar camolla toppen.

sen blev det hem och kasta sig i soffan nu blir det äta sen se på en rikigt bra film på smällen.
puss söta
image627


Kommentarer
PB

Ännu ett stort GRATTIS till huset!!! Så himla kul :D
Kramiz

2007-09-30 @ 03:28:43
URL: http://peggyvivian.blogg.se/
Josefine

ja det var riktigt kul att sitta o prata om allt. bra att vi bestämt med våra 14dagars dejter igen;) så söta bilder! puss

2007-09-30 @ 22:02:21
URL: http://www.josephines.blogg.se
JK

Tjing Pullan..hoppas allt är bra med er! Måste ses en sväng snart! Puss o kram

2007-11-14 @ 12:54:22
URL: http://lindisk.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0