1åringen

29949-449


1ÅRING

 

Usch vad jag har lagt av mig inte bloggat på evigheter. Här hemma har det hänt något så stort och roligt men samtidigt lite sorligt

 

 mammas lilla baby har blivit 1år.

Den 13 mars vart Evelina 1 hela år. Jag förstår verkligen inte det ännu, utan tycker att hon fortfarande är mammas lilla bebis.

 

Lördagen innan Evelina fyllde skulle vi ha barnkalas men tyvärr vart Evelina sjuk med feber,hosta och förkylning så vi fick skjuta på det hela, eller folk har kommit och firat lite pö om pö. Sedan på torsdagen innan kom tjejgänget hit och fira evelina,tusen tack för allt

Har även haft kalas men släkten från min sida och ett annat med Dannes sida + ett till med andra kompisar, SÅHÄR HAR DET FIRATS ORDENTLIGT med mycket kalas, fikabröd, mat och gott dricka =) Evelina har inte ätit så mycket bullar och kakor i hela sitt liv och det märktes???på morgonen i blöjan om man säger så.

 

1års dagen börjades med sång och paket av mamma och pappa och evelina bara kolla på oss som det var något fel. Sedan bar det av till bvc för spruta och vägning och mätning det var inte lika skoj utan skrek massor och när vi var klara somna hon i vagnen som stocken. Sedan kom kompisen wille med sin mamma och pappa och fira och åt fikabröd och glass =)

På eftermiddagen åkte jag och evelina till maxi och handla medan danne städa hemma, kl 17.00 kom mormor o morfar mostrar och sysslingar med mera och fira för fullt. Fick massor av fina paket leksaker och kläder, så himla snällt

19.30 slog ögonen igen i soffan och födelsedagen var slut för evelina =)

 

Älskade dotter

Det finns inget så värdefullt och betydelsefullt som du. Du är verkligen det bästa som någonsin hänt pappa och mig. Det är så himla roligt att se dig växa och utvecklas. Jag glädjs och växer med dina framsteg och jag vill följa dig varje steg i livet. Glöm inte att vad som än händer så finns jag alltid här DIN MAMMA..

EVELINA det vackraste å dyrbaraste vi någonsin kunnat föreställa oss,Så älskad och så betydelsefull.

Att bli mamma är helt klart det mäktigaste jag varit med om. Tänk att något kan vara så fruktansvärt skrämmande och underbart på samma gång. Frågan man ställer sig dagligen är: "Har vi verkligen skapat detta lilla underverk?!! Kärleken är helt obeskrivlig!

många kramar en lycklig mamma 


Kommentarer
Josefine

härlig läsning! puss på dej o ses på onsdag.. o sen på fredag!!

2007-03-25 @ 23:06:44
URL: http://www.josephines.blogg.se
Caroline

Lilla bäbisen har blivit stor...hihi... och kan säga tack och mjau! kram kram

2007-03-27 @ 08:40:56
URL: http://santacarolina.blogg.se
Angeliqa

Min lilla dosing...
Tant tycker iallafall att du e en bebis

så de så

2007-03-28 @ 18:09:09
URL: http://www.angeliqa.blogg.se
Johanna

Jag har varit en flitig läsare av din blogg LÄNGE =) Bara det att jag inte skrivit kommentarer =) Så klart jag läser! Du e så duktig på å skriva å lägga in fina bilder ju! Vi får höras på fredag så jag får höra lite skvaller ;) KRAM KRAM!

2007-03-28 @ 21:33:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0