kall

hejsan hoppsan alla glada....

tror ni att jag inte har ngt kall???? ser där har ni helt fel.....
läs mer på jossans blogg om hennes kall.
själv har ja en en del kall men just nu kan jag verkligen inte komma på ngt speciellt...
kanske är ett av mina kall att väga sig på varenda våg vart man en kommer......helt fixerat måste man bara väga sig, men ja vetatt det är flera som har så så jag kanske inte kan kalla det just mitt kall..... måste tänka lite sedan återkommer ja

evelina och jag o danne är i alla fall genom förkylda och mår inget vidare trötta och hängiga känner oss inte alls bra. samtidigt håller vi på att göra i ordning o renovera evelinas rum och data rummet. Jag har liksom känt mig så himla trött o orkeslös, men tror de kan bero på vädret bla......

idag var först mamma o pappa här på förmiddagen och babbla lite och skruva ihopp ikea saker. evelina var väldigt hängig inget rolig alls.

Men hon var lite bättre på eftermiddagen och då kom anna och rikard o tilde hit och fika lite och babbla massor så mysigt, fick även massor blöjor av anna(ladida) tusen tack trevligt detta får vi göra om.

Snart kommer dannes föräldrar med o hjälper danne med de sista här i datarummet,
jag själv ska ta hand om evelina som fortfarande inte mår alls bra så snorig stackars kickan.


i morgon måste vi i alla fall ta en promenad har inte varit ute ordntligt på två dagar.

puss en förkyld


Kommentarer
Josefine

haha vad jag skrattade åt ditt kall.. väga sig på varje våg.. puss på dej

2007-01-21 @ 18:11:27
URL: http://www.josephines.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0