invigning

i torsdags var mammorna och barnen jag umgås med här, på invigning eller lek av evelinas rum,
Var riktigt roligt att dom tog sig hit trots ett väldans snö oväder gaah vad de snöa duktiga erika med som gick med alwa i dubbelvagnen =) var i alla fall riktigt roligt att de kom vi fika och prata och lekte =) tackar brudar

på kvällen åkte annie och jag till maxi och handla lite gotte inför kvällen sedan blev det att färga hennes hår, jag vet förlåt annie VERKLIGEN INTE MENINGEN men du vet ja har ju knappt aldrig färgat hår.....bra att få öva på ditt =) drack även lite öl och snaska gotte och internetshoppa, var så livsfarliga som vi bara kan vara.....

fredagen tillbringades först här hemma med lite städning sedan kom caroline och hälsa på och BJÖD mig på lunch jag ska bjuda igen gumman, var i alla fall en riktigt god kyckling sallad =) vi babbla och prata som vanligt och öste i oss kaffe =)

efter det åkte evelina och jag hem till mamma och pappa och pappa och ja syrran o engla gick på stan och shoppa evelina fick ett bara vit "lära gå skor" om ni vet vad ja menar sådan som dom i min ålder har haft hänga i sitt rum, dom är i alla fall jätte bra för dom ger stöd och foten nu när vi över på att gå =) evelina älskar det men de värsta är att mamman får så ont i ryggen

på kvällen när danne slutat skjutsa danne, pappa och lämna sin bil och som tack för det bjöd de oss på pizza och mys hemma hos dom väldigt trevligt.

 
återkommer om lördagen o söndag och kanske idag
hehe kramar


Kommentarer
Jenny å Filippa =)

Tack själva!! Det var superkul att träffas och Evelinas rum blev ju toppen fint! Kram Kram!!

2007-02-26 @ 14:03:41
URL: http://www.filippamys.blogg.se
josefine

ojojoj.. mycket barn blev det.. haha men de vcerkar ha haft det mysigt iaf! nu ska jag svida om till bikini o bege mig till vattengympan.. pust.. ses på torsdag baby.. puss

2007-02-26 @ 18:30:17
URL: http://www.josephines.blogg.se
Caroline

tack själv för lunchen gumman! bara trevligt! Och var fint Evvans rum var... kul med alla hennes små kompisar som kom och invigde! kram

2007-02-26 @ 19:41:30
URL: http://santacarolina.blogg.se
Caroline

tack själv för lunchen gumman! bara trevligt! Och var fint Evvans rum var... kul med alla hennes små kompisar som kom och invigde! kram

2007-02-26 @ 19:44:53
URL: http://santacarolina.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0