datorhaveri

Jessicas dagar är fullproppoade tror inte jag har haft så här mycket att göra på evigheter.
sjlvklart är det jobbet och stunderna med evelina som tar och SKA TA den stora platsen i mitt liv
men jessica vill ju vara ännu mera social och umgås med vänner och även hinna träna i massor
men tiden räcker inte till gaah

denna vecka har det varit kvällsmöte,födelsedagskalas,husvisning, kickoff med jobbet,släktträff och massor mycket mer .jag som äntligen hade kommit igång, men nästa vecka måste jag bara träna mer.

våran dator har pajat och jag känner mig helt handikappad vet att det låtter sjukt men det är illa när man inte kan kolla saldon, flytta pengar, läsa tidning ,och skriva drösvis med mail,
danne har försökt att laga datorn men det har inte gått så vidare bra vi får väl lämna in den eller
ÄNTLIGEN KÖPA DEN DÄR LAPTOPEN SOM JA SÅ LÄNGE VELAT ha. tycker jessica i alla fall men inte ekonomiska danne, har ju mer en 3000 bilder på andra datorn som bara måste bli lagade.

det var allt ska på släktträffen nu puss


Kommentarer
Caroline

Oohhh mycket att stå i gumsan! Men imorn kväll, då jäklar är det promenad som gäller.kram kram

2007-08-18 @ 21:57:19
URL: http://santacarolina.blogg.se
Pierre

Oj! Står i hör jag. Svensson livet i sin prime. hehe....Blev tv:n bra? Är lite nyfiken!!! Hälsa Danne att jag hör av mig efter bulgarien sen...kraaaaaam

2007-08-22 @ 10:06:40
URL: http://pierretauberman.blogg.se
Josefine

ja nu är det vanliga livet på g igen. det när jobbet tar upp mycket tid. du har varit skonad från det ett tag. haha.. ses imorn! puss

2007-08-24 @ 06:26:24
URL: http://www.josephines.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0