bullerbyn-mitt jobb

SÅ HAR MAN JOBBAT SNART 3 VECKOR tiden bara rinner iväg och det känns faktiskt inte som man varit hemma 1,5 år. Det är fullt upp på jobbet nu och jag känner att ja verkligen storm trivs,
under tiden jag har varit borta har det hänt en hel del på jobbet. och för första gången på 5 år är delar av mitt arbetslag utbytt vilket ska bli väldigt intressant, ska även bli roligt att visa vad jag går för i föreståndarrollen eftersom jag inte hann ha den så länge tills ja var gravid ! eller om ja inte rent ut sagt var grvid när ja fick den

DET ÄNDÅ STORA JOBBIGA MED ATT BÖRJA JOBBA ÄR
det känns som himla tomt utan evelina saknar henne så in i bomben om dagarna och önskar så himla väl att ja kunde f¨å fortsätta spendera lika mycket tid med henne som ja gjort, direkt när ja kommer hem från jobbet <8skyndar mig) är det bus ,lek och massor av pussar och kramar som väntar,
självklart förstår ja att gå hemma med sitt barn i all evighet inte är tänkbart och inerst inne så vet jag att kanske både hon och jag behöver detta liv som ska komma med jobb och förskolan men ändååååååå
men ja ger inte upp det är bara kämpa på och verkligen ta vara på de dagar då vi är lediga ihopp.



tränat har ja börjat att göra också med loppan min vän när evelina har lagt sig på kvällen för att sova då känns det som enklast att sticka ifrån, har 2 dagar i vecka som ett måste men önskar 3.



var på klädparty igår realse av meandi höstkollektionen annah och jag var där hos en mmma på jobbet. gaaah blev som tokiga både två, försökte att hålla i pengarna och inte köpa så mycket kläder till evelina men det gick väl siso där nu mega ja längtar ja bara till de kommer.www.meandi.se

har bokat resa fresten till tenriffa danne och ja o evelina o svärmor o svärfar vi ska fira min 26års dag
men det viktigaste av allt varför vi åker? JO DANIEL OCH JAG HAR VARIT TILLSAMMANS I 10 ÅR
JIHAAA JUBILUM. hade tänkt thailand först men vill inte åka för långt med evelina första gången + att vi inte har semester dagar så de räcker. 20 november åker vi perfa =)

ska bädda rent nu sen sova trött som en jobbar är en torsdagkväll
puss


Kommentarer
Caroline

Förstår att det känns tufft att vara ifrån Evvan men jag tycker att du är supersuperduktig! Bästa föreståndaren som finns! kram

2007-08-09 @ 22:37:48
URL: http://santacarolina.blogg.se
PB

Vi måste hålla i promenixerna nu oxå hi hi ;)
Så himla kul att ni ska åka iväg :D
KRAM

2007-08-09 @ 23:19:18
erika

ååååh så härligt det låter med lite utlandssemester!!! Det är ni värda! Förstår att det blir tomt utan lill-tjejen!!! Duktiga lilla mammsan! hihi :-)
Puss påre

2007-08-11 @ 17:48:22
URL: http://erika81.blogg.se
Josefine

oh härligt med resan över födelsedagen!! ses på träningen! puss

2007-08-12 @ 11:23:20
URL: http://www.josephines.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0