utan vagn

idag hade jag bestämt att ha en lugn dag jag o evelina och bara mysa hon o jag o gå upp till eneby o handla, leka lite ute o laga mat o städa lite,
När jag vaknar på morgonen står inte vagnen i hallen GAAAAAAAH DÅ KAN VI JU INTE TA OSS NÅGONSTANS.


Danne hade tagit med vagnen i bilen till jobbet, gaah känner mig så låst o fick panik måste ju kunna gå utanför huset i alla fall, rinde till syrran så hon o nebba o engla kom på besök,
Det hade köpt med goda bullar och vi babbla o gosade med barnen. Evelina är storm förtjust i nebba, hon flörtar med honom som tusan och spelar svår flörtat det är så himla roligt och se,


Nu har jag betalt alla räkningar denna månad det känns för jävligt har aldrig haft så ont om pengar fyy tusan vad trist det blir, Jag måste bli bättre med min ekonomi det är verkligen en brist hos mig SHOPPING GAAAH.

Nu sover evelina ojag har städat lite ska snart börja laga mat till danne kommer hem. ikväll ska vi till sofie o romme o kolla deras nya inredning det ska bli himla roligt =)hälsa på dom lite


det var allt för mig
puss o hej


Kommentarer
Veronica

Hej Jessica!

Ja, det där med pengar är ingen höjdare du... Nu har jag haft tur eftersom jag jobbade så himla mycket i somras + att studielånet kommit och allt.... men det blir nog värre framöver när vinterkläder och julklappar och annat ska inhandlas...

Här är det ganska bra! =) Wille mår rätt så okej... Han får mycket mediciner nu, men vi ska sluta med den ena nästa vecka... Sen får vi se vad som händer! Senast vi la av med ena medicinen blev han ju sämre direkt... Mager som 17 är han!! Ingen matlust eller nåt... Antagligen en biverkning av hans andra medicin men den kan vi tyvärr inte minska på just nu.... Det är för jäkligt det här! Men han verkar ju vara glad i alla fall! =)

Guuud va aktiv du är!! Blir så impad när jag läser din blogg! Du hinner med så himla mycket på dagarna! *ler* Gött att du har en massa energi! =) Skicka över lite sånt till mig är du snäll! *haha*

Ha det bra!! //Kraaaaaaaam

2006-09-28 @ 11:37:15
URL: http://snorkfroken.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0