mammor på besök

idag kom två mammor från jobbet hem till mig på vin kväll himla roligt vilken kväll vi PRATA O PRATA O PRATA O DRACK MASSOR AV VIN nästan en hel bag in box
lyssnade på musik p prat skit VAR HIMLA KUL AT TRÄFFA DOM,äntligen blev det av

tyvärr så synd så vart tant två sjuk o var tvungen att åka hem.....orkar du tant?

varför är de två tanter????????

*det har kärringsvetta(konstaerades på lingon oblårbär partytt)

*bakar pajor o grejor

*läser andras bloggar emn bloggar ej själva gaaah*

*fnizzar vid prat om sex

* är 10 år äldre (men vi har ändå SÅÅÅÅÅÅ KUL *

* är inte van vid att se en SEXIG KILLE I KALSONGER * ASG*

* orkar inte RIKTIGT PARTYY *fniss*

*pallar inte dricka ordentligt*

*shoppar på nätet*, gör ju jag med gaah

*pallar dricka 2 dagar i rad??? ska ja göra

tackat tackar för en mycket trevlig kväll
kakan o chocklina,,,,,,,,,

en onykter jessica



Kommentarer
Kakan

Halloj halloj,

sååå himla trevligt det var i fredags! Vi är ena riktiga babbelmostrar allesammans. Inte en död minut. Förresten, hur kan det vara det med en BIB =BagInBox? Jag kunde dock konstatera att det var mycket bättre med vitt vin än rött när man har tantträff. Det blev ingen hangover. Dock så var jag seeeeeeg på eftermiddagen på lördagen och framåt 2300 var jag trötter värre.

Vad sorgligt är så efter din uppräkning varför tanter är tanter så är det nog bara att konstatera att vi är tanter. SUCK, jag som är såååå ungdomlig och fräsch *ler* t ex idag har jag en ganska tajt tröja....räknas det?

förresten har Lingon och Blåbärkläderna kommit.

>=========KRAAAAAAAM============

2006-10-02 @ 07:54:45
KK

*asg* Hello hello. The tant no 2 is here. Tack J och K för en lovely kväll! Och sorry för mitt misserabla tillstånd (typ hängig och ganska sjuk). Blev sängläge för mig hela helgen. Och då snackar vi inte humhum, utan hosthost.

2006-10-02 @ 08:46:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0