mamma älskling

29949-139

dina knubbiga små kinder dina knubbiga små lår
jag är så himla glad att ja gosa med dig får!
det bästa som hänt oss, är självklart du
är så glad att vi har dig nu.
vad skulle vi göra utan dig?
är så glad att du kom ut från mej
DU ÄR JU MAMMAS O PAPPAS BÄSTA TJEJ!

Evelina kärleken till dig är obeskrivlig jag känner mig så himla lycklig du förgyller min dag till tusan önskar att jag får vara hemma med dig för alltid och aldrig behöva lämna bort dig.

Du ska veta att jag vänta o längtat så länge efter att skaffa barn med världens bästa kille. Och nu när vi äntligen har dig kan jag knappt förstå att det är sant.

Danne är en UNDERBAR POJKVÄN och även underbar pappa du ska veta att han och jag älskar varandra och dig till max.

Idag ska vi på babysim hela familjen det är så himla roligt att vi gör saker ihop och så bra att Danne är ledig, den där stunden i vattnet och innan är så oerhört mysig och vi glädjes massor i dina framsteg.

Att du redan kan säga både mamma o pappa är ett under du är så himla duktig och sitter redan så stadigt, snart är du på G att krypa med.

SER FRAM EMOT LIVET MED ER! Daniel o Evelina

29949-238



Kommentarer
Annie

Oohh så fint skrivet gumz....

2006-09-29 @ 17:21:25
URL: http://angeliqa.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0