höfterna

Hejsan hoppsan alla glada =)

 

Igår myste Danne och jag drack lite vin o åt god mat. Vi firade liksom att han var ledig, han som jobbade hela helgen ! Hade i alla fall jätte mysigt o Evelina somna som hon skulle 19.00 Annars det som brukar vara likt henne är att vara vaken hela kvällen när mamma o pappa ska mysa.

 

Därför var vi lite sega idag och hade ställt klockan för att stiga upp och åka till sjukhuset. Evelinas höft knakade nämligen på bb när hon var 4 dagar. Eftersom jag föddes med höftproblem ville dom kolla det lite extra. Jag var faktiskt jätte nervös stackars lilla gumman, Hon fick ligga där på den stora sängen fasthållen men det var ju tur att jag fick vara med pappa fick vänta utanför, Det gick faktiskt över förväntan så om en vecka ca ska vi få svar.

 

När vi kom hem fick Evelina lite gröt och sedan slockna hon, Jag o Danne drack kaffe o pratat ekonomi. Har det så himla dåligt den här månaden jag kan inte förstå att inte pengarna räcker till. Jag har ju faktiskt varit sparsam inte shoppat så mycket. Men denna månad kom verkligen ALLA RÄKNINGAR SOM KAN KOMMA, hatar verkligen att ha dåligt om pengar blir på inget bra humör då.


 

PÅ eftermiddagen kom ¨Åsa och Clara och jag lagad mat till oss alla som vi sedan åt, Efter det fick barnen äta och så var det blöjbyten och klädbyten sedan kom vi äntligen iväg.Knalla nämligen ner till öppna förskolan. Det var så himla många man kände igen himla roligt och träffa ALLA BARN det tyckte även Evelina, Vi lekte och pratade och sedan var de sångstund,. EN RIKTIGT TOPPEN SÅNGSTUND så himla roligt det var och jag kände igen en del sånger och hon som hade sångstunden var både pedagogiskt och MYCKET ROLIGT. Tyckte det var så skoj måste verkligen gå ditt mera gånger. Evelina tyckte med det var roligt och somna på vägen hem.

 

Ikväll ska jag knalla bort ensam till carro på tjejkväll. Danne ska ha Evelina han tycker de behöver en pappa- dotter tid. Danne känner även att han vill passa på att träffa sin älskade tjeja när han äntligen är ledig. Jag själv kan ju även behöva vara barnfri men det känns tomt o konstigt måste jag erkänna Ska i alla fall bli kul att träffa brudarna,. Annah skulle med komma med William.

 

Kram en glad jessica




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0