babysim

 Idag var det dags,äntligen, som vi väntat ,så länge.........
 Idag började evelina på babysim. HADE SÅ HIMLA MYCKET FÖRVÄNTNINGAR O SPÄNNINGAR...

Pappa(danne) som hade jobbade natt, ofrade sig.o bara sov 3 timmar för att följa med på babysim. Gunilla våran kompis hade hand om de hela,Det känndes lite skönt.Det var på rehab( gamla lasarettet).
Det var inga problem för evelina att byta till bara badbyxor o sedan ner i vatten. Hon tyckte det var så himla roligt. 11 stycken är vi i gruppen o de festa är ungefär som evelina, några något mindre, Idag skulle vi bara passa på att "vara" i vattnet, Evelina var den som nästan kom i först. och gick upp sist, simmet är bara 30 minuter men börjar barnet bli ledsen ska man gå upp tidigare. Så det blir en rolig stund. De flesta gick upp efter 15  minuter, men inte evelina hon bara sparka o plaska o skratta. Vi hade så himla mysigt alla tre, danne tyckte också det var jätte lyckad, så roligt en aktivitet för hela familjen som alla tyckte var SUPER KUL DET BLIR VERKLIGEN EN FORTSÄTTNING" DE levde upp över mina förväntingar.


Efter det åkte vi ner till stan o gick premiär turen med Annah o calle o willam.Det blev även en god lunch på s:a george. Där vi åt i omgångar, så är de ju nu när man har barn. Annah o calle är så duktiga o stolta och tar så bra hand om wille.


Nuu ikväll har nilsson o sandra varit här och vi har ätit mat o suttit o pratat massor o sett på idol.Evelina somna jätte tidigt helt utslagen. Var även tvungen att pröva ta några glas vin såhär på fredag kvällen det var godare en godast =)


Evelina ligger ofta på golvet å snackar på som vanligt...hon har blivit så stor min tjeja,,,,Hon vännde sig från rygg till mage igår...Händer hela tiden nått...UNDERBART! Snart 6 mån hon sitter även själv långa långa stunder
Jag älskar Dig av hela mitt hjärta, av hela min själ och med hela min kropp! Du är den enda för mig och jag är så stolt över att få vara vid Din sida genom livet. Jag är så tacksam över den lilla underbara människa som vi tillsammans skapat och så lycklig över att få vara hennes mamma och Din livskamrat! Du är allt för mig och jag älskar Dig, igår, idag, imorgon och för alltid


puss en sentimentl vinpimplare



Kommentarer
Elin

Så roligt att babysimmet blev lyckat! Låter som en toppen dag också. Men du vi måste börja träna.....

hoppas ni får en lika bra lördag!
puss

2006-09-09 @ 10:28:45
Josefine

härligt att det gick bra!! puss

2006-09-11 @ 21:52:10
URL: http://www.josephines.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0