denna dagen är idag

och idag var det besökt som väntades på morgonen,
jag o evelina hade ställt kl för säkerhets skull men som tur var så vakna hon innan och
vi kunde gå upp o slutför städningen och göra i ordning oss =)

det var nämligen mamma träff här idag, annah och william, johanna och oliver o emma och ludwig var här idag och hälsade på, tyvärr fungerade inte min kamera men det kommer bilder så småningom.
vi fikade i massor (drack för mucket kaffe) och pratade mamma prat

på eftermiddagen när dom hade gått mådde ja så himla dåligt skit illa var tvungen att vila och sedan frösöka äta lite, tror ja dryuckigt för mucket kaffe och ätit för lite mat,
vilade och sedan åt lasange, sedan måddes de bättre.

då kom pappa och syrran o engla hit påb esökt och dom fika jag kunde det inte....var i alla fall mega skoj att träffa dom o engla fick massor med kläder som evelina växt ur.

sedan kom annie hit darling tänker på dig gaah förstår hur  jobbigt det måste vara, men du fixar detta lovar.
Annie o ja var duktiga o knalla ner till stan o kolla kläder,,,,,,,,,,,gaah ja vill handla massor men höll mig så duktigt.

nu är det mys med danne i soffan han som är ledig i morgo
jippie


Kommentarer
Annie

love you girl, tack för allt stöd hela tiden, ja du e en av mina änglar...
Hade aldrig klarat mig igenom de här utan er

LYLAS

2006-10-17 @ 22:05:14
URL: http://angeliqa.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0