bättre start

Idag vaknade vi av att solen sken in på oss,kan man vakna bättre...Å dessutom få ett underbart leende av sin dotter...Bättre start på dagen får man nog leta efter ;)

gick upp och gjorde i ordning oss o åkte sedan ut till åsa o clara som var lediga idag, vi fikade prata massor *peppar dig gumman du fixar detta* drack lite mer kaffe sedan tog vi en riktigt höstpromenad med alla löven så härligt, gick omkring o åby bla husen o ja fick reda på att det fanns en väg som hette daniels väg komsiskt, försökte ta kort med mobilen det var superdåligt


på eftermiddagen åkte evelina o jag o plocka upp annie o sedan bar det av till maxi gaah hitta så grymt mycket jag vill haaaa var tokig massor kläder till mig själv faktiskt, ska nog unna mig ngt när pengarna kommer i alla fall. vart en trevlig maxi stund med annie med mycket skratt o bus


på kvällen åkte ja o träna spinning med carro himla duktigt av mig att ja kom iväg, det är bra när man har bestämt att möte ngn för träning blir lite lättare o komma iväg då, hade velat prata med carro mer men hann inte så mycket för efter träningen gick parkeringslappen till bilen ut gaah


Evelina var hos en underbar barnvakt ANDREA O PELLE och alla barnen,känns verkligen så bra att lämna henne dit, vet att dom fixar de där galant, kände mig inget orolig, skönt skönt får absolut bli fler gånger



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0