sjukdom+dop



Stackars evelina hon är så förkyld genom döppt i nästan och har varit vaken massor i natt för hon inte kan sova, Tror att hon har lite feber också stackars pluttan. Danne var iväg igår hela kvällen o dagen i sthklm på k1. och jag fick ta hand om lilla sjuklingen själv, det känns faktiskt jobbigt när man är själv sådär med henne när hon är sjuk men de är väl bara att vänja sig.
Vi som ska på dop och allt idag min syster dotter ska döpas och jag ska vara gudmor,
Evelina har äntligen somnat om efter att ha varit vaken länge och är hon inte bättre när hon vaknar får väl danne vara hemma med henne, Så himl tråkigt jag hade köpt en jätte fin klänning som hon skulle på ha på dopet och fixat o styrt.

Ikväll skulle några kompisar kommit hem hit och äta lite mat och umgås men tyvärr är det ju bara att ringa och ställa in. För evelina har jätte svårt att somna när hon är så täpt. och så vill man ju inte att det ska smitta ner ngn annana.

Så denna dag blir nog inte som jag tänkt? men vad gör det man gör ju allt för sin dotter!


Nu är det frukost
kramar


Kommentarer
Josefine

ha en så bra dag som du kan vännen.. o ta hand om lilla evvan gumman.. puss på dej

2006-11-25 @ 09:59:27
URL: http://www.josephines.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0