mamma-barn

hejsan hoppsan
någon dag sedan jag skrev här nu och lite roliga saker har hänt.
Evelina har lärt sig att åla.......JIPPIE JIPPIE HÖR O HÄPNA... s himla roligt, det är bara att problem hon ålar bakåt........kan inte framåt hehee, så kan det vara men det kommer väl framåt med snart hoppas jag,


Igår var vi på mamma barn gympa med syrran o engla, och evelina fick träffa sin killkompis maddox som hon inte sett på ett bra tag, han är nästan lika gammal som evelina. Och medans mammorna gympade så lekte barnen, Evelina blev lite arg på maddox bara när han kunde åla framåt o iväg men onte hon, då skrek hon på honom. Efter gympa p duch gick syrran o ja o käka lunch på pause mycket trevlig, inhandlade även ett par vinterskor till evan, nu är det bara mamman kvar som behöver ett par *fryser om fötterna* men men evelina går i första hand ja får vänta till pengar kommer,

har druckigt mycket kaffe de senaste dagarna vet ej varför om det beror på rutin eller att jag är ovanligt trött nu när de är så mörkt o kallt ute.


var hos pelle(kusin) o andrea o alla barnen igår o evelina fick 100000 uppmärksamhet som vanligt, gud vad dom styr med henne det älskar hon. känner mig verkligen som hemma hos dom de är som min andra familj, andrea o ja pratar om allt hon är toppen, det känns nästan som att barnen är mina syskon.
tack för ni finns! pelle kusin du är med bäst ja lovar-----


idag är det babysim trevligt trevligt som vanligt, hoppas danne orkar upp han har jobbat natt. ikväll ska vi hem till sofie o pomme på middag, ska med bli skoj kanske unna mig lite vin.
nytagna bilder på evelina snart 8 månader





29949-274

puss i massor


Kommentarer
Erika

Gu va duktig hon är gummsan som ålar sig fram nu =) GRATTIS!!!
Ja du kaffe kan man inte fördricka sig på,eller kan man?! ;) Härdricks det mkt med!!!
Ha en trevlig helg å hälsa sofie å romme ikväll!
KRAM ERIKA M FAMILJ

2006-11-10 @ 13:28:45
T2

*asg* Oh vilken gullig bild! Jag minns att G alltid ålade baklänges in under stolar och liksom fastnade där och blev ilsken, eftersom han inte kunde åla framåt och komma loss! Trevlig heeeelg! Kram T2

2006-11-10 @ 15:32:16
Annie

Hej snuttis...
Tack själv för igår hehe
Kaffe ja, ja har druckit så mycke att ja blivit hög tror ja fan mår illa hihihi
Ska nog lägga in mig på hem för de

Puss

2006-11-10 @ 15:38:40
URL: http://angeliqa.blogg.se
Josefine

hej.. oh så kul att hon ålar nu!! ses imorn! puss

2006-11-10 @ 21:52:03
URL: http://www.josephines.blogg.se
wadö

åååh stora tjejen nu ju.... tiden går snabbt. snart är hon väl ute och festar och har sig med killar och sånt ;-) ;-) hehe. Hon lär bli farlig för grabbarna skönheten! Puss

2006-11-13 @ 07:47:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0