makaronipudding

                                      29949-265

idag knalla evelina o jag bort o möte annah o ville o vi knalla ner till stan i det fina underbara vädret så himla skönt med en riktigt promenad.jag kan inte förstå att det är så himla varmt igen, gaah
väl nere på stan köpte vi fars dag present till willes o evelinas pappa, deras första fars dag.hehe det måste firas! mötte även emma o johanna på stan med sina minsta o babbla lite med dom.
sedan gick vi hem till annah o svulla fika bröd o lekte massor med barnen gosa massor, o öva på attt evelina skulle åla......gaah att hon inte gör det än undra när de är dags, lär hon sig det är det ju lättare att krypa sen med.sen, wille är så gullig pratar (gurglar) o skrattar massor när man pratar med honom, sedan en del skrik, du har så duktig tålamod annah!


var hon annah nästan hela eftermiddagen laga mat osv.
efter det kom danne o hämta mig o vi hämta hans morfars bil o åkte till svärtinge där danne bytte däcken, medan evelinas farmor o ja gosa o lekte med henne, fick även lite mat där.
Evelina fick äta sin riktiga mat, mixad makaroni pudding ingen burk mat alltså det gick skapligt i alla fall.

nu ska danne o ja mysa framför soffan se sista avsnittet av poliserna jippie

grattis grattis till  min kompiserika pila80 som fyller 25 idag hipp hipp


Kommentarer
Erika P

å TACK SÅ MYCKET =) Min dag var super! Låter som även du å Evelina hade det bra!!!
Många kramar hoppas vi ses på öppna på torsdag!

2006-11-08 @ 07:33:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0