9 årt tillsammans

29949-291

För 9års sedan ungefär vid det är klockslaget satt jag bänkand i soffan med telefon i handen och väntade på ett samtal, ETT OTROLIGT VIKTIGT SAMTAL, jag väntade och väntade…släkten var hos mig o firande mig som fyllde år dagen innan.

 

På kvällen på min då blivande 16års dag, åkte jag och Anna Nilsson och Annie hem till sofie på fest, för att festa med att svärtinge folket, de snygga grabbarna……..JIPPIE VILKEN FEST tror det var den roligaste jag varit på i hela mitt liv, varför, det har nog sin förklaring jag träffad världens bästa kille och mitt barns nu pappa.

 

Danne ringde sedan den 23 november kl 18.14………tänk han ville verkligen ha mig. Han ville att vi skulle vara ihopp, Det var inte bara fyllesnack utan det var sant!!!!!!! Vi bestämde genast att han skulle komma till mig imorgon efter skolan! Och så vart det sedan dess har vi varit ett par I NIO ÅR,UNDERBAR UNDERBART.


Det som är så himla bra med danne det är att han alltid låtit mig göra mitt, Jag har varit iväg på mina träningar och med mina kompisar och han på sitt. Sedan har vi även gjort massor med saker ihopp. Vi har varit på fester (mängder med festER) umgås med olika par. kompisar kommer och går men VISSA DOM BESTÅR. Vi har rest ihopp,thailand,scottland,grekland,danmark,TÄLT SEMESTER haha kommer du ihåg älskling?) upplevt lumpen, gaah vad jag sakna dig i 9 jävla månader HÅLLDE PÅ ATT BLI KNÄPP att inte få träffa dig..

 

Vi har förlovat oss,flyttat ihopp OCH DET BÄSTA AV ALLT, vi har skapat en sådan UNDERBAR, VÄRLDENS BÄSTA OCH FINAST våran älskade dotter EVELINA!

29949-290
 

Tack daniel för du står ut med mig, mina bitch utbrott, min slarviga städning, mina jojobantningar,mina fyller. Mina skavanker och alla mina brister. TACK FÖR DU STÖTTAR MIG I VÅRT OCH TORRT OCH FÖR DU ÄLSKAR MIG FÖR DEN JAG ÄR! Jag skulle aldrig  varit den jag är idag utan dig.

 

Jag beundrar din uthållning, ditt tålamod och din höga stressfaktor, Ditt alltid glada humör, alla dina snälla peppande samtal. Din sociala kompetens, Ditt underbara sätt att vara pappa på till våran dotter, JAG ÄLSKAR DIG DANIEL GILLBERG DU ÄR MITT ALLT OCH LITE TILL. DU ÄR DEN BÄSTA OCH UNDERBARASTE POJKVÄN MAN KAN HA.

 

Du och jag för alltid eller hur? Vill leva lyckligt med dig i alla mina dagar

 

DIN JESSICA DAVIDSSON (GILLBERG?)



Kommentarer
Annie pannie

Ohh min darling, kommer aldrig glömma den kvällen ja heller

Love you

Puss

2006-11-23 @ 18:33:06
URL: http://angeliqa.blogg.se
Josefine

my god.. det var fint... 9 år.. det är inte lite.. håller med dig vissa vänner består.. du är en av dem.. puss

2006-11-23 @ 19:08:28
URL: http://www.josephines.blogg.se
Erika.P

GRATTIS TILL ER BÅDA!
Så fint skrivet,,,9 år,inte dåligt kanske bröllop nästa år då,10 års jubeleum å allt ;)
kram kram

2006-11-24 @ 21:31:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0