lilla syster 22 år

kan knappt förstå de idag fyller cissi 22 år min lilla lilla syster =)
Känns så overkligt tiden går bara för snabbt!
och att hon sedan ska ha barn i september känns ännu mer overligt.....
så kul för evelina att få en kusin de kommer bara skilja ett halv år på dom
Visst är de himla tråkigt att cissi inte hinner gå klart skolan men ja tror hon  killen
fixar de där galant ändå.


PÅ söndag är de dop i östra eneby, och min älskade syster ska självklart vara gudmor till lilla evelina eller fadder som de visst heter nu för tiden, hon ska även läsa en liten dikt intressant.....
efteråt blir de fika i taborgsberg. De värsta är att de bli lite trångt för vi blir hela 65 st.
När ja ringde o boka sa hon att vi lätt får plats, men nu när ja prata med vaktis sa han
att de kommer bli trångt.....
jajaja finns de hjärterum finns de stjärterum =) Så kul i alla fall att så många vill komma o uppvakta min prinsessa.

ikväll ska vi på kalas då till syrran, Evelina o jag,danne jobbar natt gaah 3 nätter i rad så himla trist.......får taassa på tå här hemma, eller tror nog vi ska ge oss ut på promenad i blåsten.....

puss o kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0