mitt älskade jobb

Idag har ja varit på jobbet och hälsat på.
I slutet när ja jobba tyckte jag bara att de var problem och allt var så jobbigt.
Men nu känner man verkligen att man saknar jobbet, framförallt ALLA BARN
men även personal o föräldrar de var så himla roligt att hälsa på.
och jag tycker de hänt lite grejor, med lokalerna
i ett rum har dom målat ett jätte fint havsmotiv med nemo, och lilla sjöjungrun
och hajar som hajar.
De var så himla fint. De var verkligen kul att komma tillbaka till jobbet o hälsa på o de känns som man varit borta i evigheter fast de bara är 2 veckor.
En pojke sa vi har inte saknat dig när ja kom in i rummet, är säker på att han mena tvärtom , de var så roligt fick massor av kramar och kel av barnen.
Efter glass kalas och önskad lunch av mig pannkakor
begav ja mig hemåt med alla extra kläder papper o allt.
Just nu känns de som ja aldrig vill slut bå bullerbyn, utan älskar verkligen mitt jobb.
Men de ska även bli kul att ta hand om mitt eget barn i stället för andras.


Mammas bästa kompis, som ja med känt hela livet Eva skulle nämligen komma o hälsa på,hon skulle bara komma ett tag o kolla på magen o prata lite men hon var här i nästan 4 timmar och vi prata konsant,känns som vi hade massor att prata om.
o hon berätta massor om när ja föddes och så de var riktigt trevligt.

Danne har tagit hem vaggan nu den är så himla fin, men behövs målas på lite vitt, trodde han hade gjort de men icke sa nicke, förstår bara inte varför han tagit ut den till svärtingen då för *grr* gaah de känns som vi ligger lite efter ja måste ju köpa barn täcke o allting.... eller ja ska få de av mamma, tror ja ska ha spöket laban eller barba familjen på täcket och spjälskyddet.... gaah måste ju göra i ordning i fall bebis kommer snart.



Ikväll ska Annah och Calle komma hit på middag o vi ska käka, se film o mysa
tror de kommer bli en toppen kväll, tråkigt bara att inte kunna ta sig en öl....
*så sugen på en stark öl*

tack för mig puss



Kommentarer
Veronica & Wille

Hej Jessica!!

Jag är också säker på att pojken (vem det än var) menade tvärtom för igår eftermiddag när jag jobbade för Ulrika ett par timmar pratades det om dig bland några av godingarna! =)

Synd att vi inte kunde vara där och träffa dig idag.... Wille är frisk nu men han fick vara hemma resten av veckan i alla fall - så att vi är alldeles 100% säkra på att han är frisk... =)

Ha en skön helg!! //Kraaaaam

2006-03-03 @ 16:11:05
URL: http://nicka74.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0