+20kg

+20 kg
Så har man gått upp 20kg under sin graviditet, alltså sedan inskrivningen
jag har ju gått upp typ 3 kg dirket efter sommarn som ja aldrig brydde mig om att gå ner eftersom ja blev på tjocken.

Känner mig ändå ganska nöjd med att gått upp 20kg jag som har så himla lätt för att gå upp, trodde typ ja skulle gå upp 30 eller ngt.
De värsta är att nu känner ja att man passar på att svulla som tusan
eftersom när bebis sedan kommit då blir de hård körning.
Ska verkligen försöka då att gå ner dom kilona,,,, inte genom bantning
utan genom att äta rätt.

Jag har ju faktiskt gått ner 24 kilo förrut så ja ska väl kunna klara de nu med.
gaah vad ja längtar efter att köpa nya kläder, nya jeans, vårkläder sommarkläder
jag har kryssat för massor i hm katalogen men ska beställa de när ja märker att ja börjar gå ner, De kan ju faktiskt ta tid och de är säkert svårar när man har fött barn.

idag är danne o spelar hockeybockey cup, de är de sista nu på länge
sedan kan han inte hålla på att träna o åka omkring varenda kväll utan i början när bebis kommer vill ja att han håller sig hemma,
Som tur var är cupen i dag de sista på säsongen, så nu ser de ljust ut,
Sen tror ja inte han vill åka iväg varenda kväll när vi har en bebis.

Ska på middag hos svärföäldrarna i eftermiddag så smaskigt o skönt att slippa laga mat.

Härligt väder är de med men svin kallt.....
glad blir man när solen lyser *flum*

hej då


Smala ja          tjocka ja


Kommentarer
Veronica

Hej Jessica!

20 kg var väl inte så farligt! *s* Jag gick upp 30 med både Jesper och Wille =) *usch* Men du går säkert ner kilona snabbt igen! Det är ju vår snart - blir många långa sköna promenader med vagnen också! =)

Ha en mysig söndagskväll!! Själv ska jag snart bege mig till jobbet igen... Sista natten nu *gäsp*

//Kramkram från mig

2006-03-05 @ 18:03:02
URL: http://nicka74.blogspot.com
K

En kvällshälsning från mig!
Det ordnar sig nog finfint, det där med vikten. Du gör helt rätt tycker jag, njut massor och bekymra dig inte så mycket över vikten. Antingen löser det sig av sig självt, eller så får man anstränga sig lite. Sen.
Godnatt! Kram Kicki

2006-03-05 @ 21:19:13
Karin

Du har ju en underbar anledning till att verkligen gå upp i vikt för. De där +20 går du ju snabbt ner igen!

Vad ska vi andra skylla på? Jo, det gamla vanliga lördagsgodiset, bearnaisesåsen och bullarna som vi klämmer i oss...

Kram Karin

2006-03-06 @ 09:55:35
Jossan

oh det där fixar du vet du!! ingen fara sötnos!

2006-03-06 @ 16:45:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0