TIO FÖRSTA

Tio första:
Första bästa kompis: Anna Nilsson/Åsa Eriksson
Första bil: Den ja har nu volvo v50 de är min =)
Första kärlek: Marcus holm
Första husdjur: Hamster-...vad hette den?
Första semester: Dalarna tror ja
Första jobb: Glassförsäljare sommar jobb i smedeby
Första köpta skiva: innercircel
Första riktiga kärlek: Christian Wikström
Första piercing: tungan
Första konsert: E-type

Nio sista:
Sista alkoholdrycken: ÖLLLLL =)
Sista bilfärd: Hem från stan
Sista filmen du såg: Senaste wallander
Sista ringda telefonsamtal: Danne min ÄLSKLING
Sista bubbelbadet: Jossans möhippa
Sista spelade cd: filmen från midsommar de är cd =)
Sista kyss: DANNE =)
Sista gången du grät: Ihelgen
Sista måltiden: kEBAB

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar? Nopp
Blivit arresterad? nopp
Blivit kär vid första ögonkastet? JAAAA DANNE MIN ÄLSKLING
Varit på tv? hm hm kommer ej ihåg kanske
Fått ditt hjärta krossat? jAPP
Sagt att du älskar någon utan att mena det? JAPP
Haft ett one night stand? JA =(
Busringt till nån? MÅNGA GÅNGER

Sju saker du har på dig:
1. Trosor
2. Bh
3. halsband
4. örehängen
5.
6.
7.

Sex saker du gjort idag:
1. pussat på evelina
2. pussat  på danne
3. bytt blöja
4. Ammat
5. kollat internet
6. kissat
(kl är bara 7 på morgonen just nu

Fem favoritsaker (ingen speciell ordning):
1. MOBILEN
2. DATORN
3. COLA LIGHT BURKAR
4. HÅRSNODDAR
5.

Fyra personer du kan berätta allt för (utan inbördesordning):
1. MAMMA
2. SYRRAN
3. DANNE
4. PAPPA
Tre val:
Svart eller vit? SVART
Sommar eller vinter? SOMMAR
Choklad eller chips? CHOKLAD

Två saker att göra innan du dör:
1. resa tillsammans med min familj
2. gå ner mina kilon

En sak du ångrar:
1. Otrogen



Kommentarer
Karin

Men Jezzie D då...*ler*. Det var intressant läsning. Hoppas att du mår bra själv har jag semester snart, om 48 h för att vara exakt. 5 veckor att bara njuta och slappa. Ska bli underbart. Funderar på om vi tanter ska ta en öl i morgon eller så? Ska du me´.....
>=======Kram======

2006-06-28 @ 16:06:33
Josefine

oh sk0j!! alltid roligt med listor.. ja kommer snart lägga upp en till!!

2006-06-30 @ 08:38:03
URL: http://www.josephines.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0