lill jul

Äntligen hade vi fått till ett datum där de flesta i släkten davidsson kunde ses.
Vi brukar alltid ses innan jul hela släkten på mamma sida
äta ngt gott och sedan öppna klappar. De senaste åren har vi varit hemma
hos pelle och Andrea med alla barnen och så blev de även i år.

Danne och ja fick en jätte stor mysig ljuslykta att ha på trappen den var så stor och fin
med massor fina stenar och saker i.
Tyvärr var inte danne med ikväll för att på dagen skjutsa ja honom till tåget han skulle
ta till sthklm för att hälsa på peter.
Så denna 13 dags afton /helg blir ja själv. Känns lite träligt eftersom
vi egentligen försöker ta tillvara på hans lediga helger ihopp.
Men ja förstår ju att han ville hälsa på peter i sthkl innan bäbisen kommer
för sen blir de nog inte på ett BRA TAG.
hade i alla fall en hel mysig kväll hemma hos pelle och andrea
och barnen var så nöjda med sina julklappar.
Mycket i centrum denna kväll blev min mage och mycket prat om den
men de gör inget ja bara njuter och tycker de är skoj
*hoppas bara de andra tycker de med*

De var segt att jobba idag på dagen några barn och sen så här dagen före röd dag
så känner ja verkligen att de böjrar dra ihopp sig och så lång tid har jag ju inte kvar att
jobba nu. Detta gör att ja är så så så svårt att lägga ner engagenmang i framtidsfrågor
som de andra i personalaget pratar mycket om.
Alltså sådana frågor hur många barn vi ska ha hösten 06.
Hur ekonomin på jobbet kommer se ut...... osv
idag kände ja verkligen att ja bara inte vill jobba mera
utan lägga mer tid på mig själv och de jag har inuti....
men de är bara 7 veckor kvar att jobba nu, de är bara att stå ut.

nu ska ja gosa med mina små kissar
puss och kram


Kommentarer
Josefine

tehe.. klart att vi tycker om när det blir prat om din mage!! till o med jag blir sugen på att vara gravid när jag ser din mage.. observera att jag skrev vara gravid inte få barn.. tehe.. puss vännen o jag vet att jag alltid kan ringa!

2006-01-06 @ 09:04:48
URL: http://www.josephines.blogg.se
Veronica & Wille

Hej Jessica!!
Så skoj när du kommer in och skriver på Willes sida! =) Du får fixa en egen sen när bebben är ute... så kan jag hjälpa dig att komma igång! *ler*

Hoppas allt är toppen! Förstår hur du känner dig nu med jobb och allt... Inte lätt att engagera sig när man har helt andra saker i huvet! *ler* Så skönt för dig att det snart är över!! =) Det är förstås lite trist att du försvinner från dagis... men det blir nog bra ändå! =)

Ses nästa vecka igen!! //Kraaaaaaaam

2006-01-06 @ 14:16:36
URL: http://nicka74.blogspot.com
Emilia

hejsan, vet ej hur jag hamna här, men det gjorde jag:-)Hoppas förlossningen kommer gå bra! Vet hur underbart det är med en liten Bäbis:-)

2006-01-08 @ 22:01:58
URL: http://viramia.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0