kl 06.06 söndagmorgon

Ja de är sant kl är bara 0600 och de är söndag morgon och jag är vaken,sanslöst.
I morgon måste ja ju gå upp såhär tidigt för då är ja ju tvungen att fixa mig till jobbet
men en idag en SÖNDAG GAAH vad gör jessica uppe.............

Jo jessica vakna för en halvtimma sen av värsta smällen, glasplitter trodde då självklart att de
var min fina vass med blommor i som gått sönder nere i köket. Jag trodde att de var katterna som hade haft sönder den, men efter ett tag låg ja o fundera då fick ja för mig att ngn hade kastat in ngt genom en fönster ruta, så då väckte ja danne. och så sa jag så.

Danne vart skitförbannad och for upp och snabbt ner på nedervåningen men inget trasigt där då upp igen och sedan  in i datarummet där hade ja min klant ställt ett glas på databordet med lite läsk kvar i som ngn katt hade försökt dricka ur så de åkte i golvet. Så de var bara att ta fram dammsugaren och fixa allt.
Eller danne gjorde de ja stod halv naken och titta på sedan gick vi o la oss, å javända och vride mig och kände mig hur pigg som helst.

Där för har ja nu stigit upp vi får väl se om ja tar en tupplur i eftermiddag har svårt att föreställa mig att ja kan hålla mig vaken hela långa dagen

kram

ja gravid vecka 33               gravid i vecka 33 lördagen den 14 jan 2006


Kommentarer
Josefine

härligt jecka!! nu har du fått in bilden i texten! då är det bara länken kvar då! hörs nog idag o ses på tisdag.. puss

2006-01-15 @ 09:49:08
URL: http://www.josephines.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0