F.R.E.D.A.G


Härligt med fredag jag älskar fredagar de är bla dom bästa dagarna på hela veckan =)
tror aldrig ja känt mig deppig på en fredag utan tycker alltid dom dagarna är toppen!

På jobbet idag gick de fort som bara farten roligt hade vi med fredagsmys o allt,
sedan jobbade Annelie ett tag på förmiddagen med hon som ska vara istället för mig,
en toppen tjej.de var skönt att hon jobba så ja kunde visa lite till o hon fråga.

Efter jobbet åkte ja o handla lite fruktsallad o glass och begav mig sedan hem till jossan
de kändes så skönt att träffa henne, krama henne och höra, se henne prata.......
vi prata massor som alltid men mest om michelle o begravning.....de var det vi både ville prata om
ja hade ju en del frågor osv..... tycker de är så himla hemskt och lider så mycket med jossan o pierre,
De var i alla fall skönt att träffa dom båda.

Skulle egentligen behöva bege mig till maxi efter bersöket hos jossan, skulle behöva handla lite mjölk o bröd hem, och sedan även balsam,duscream m,m men ja vet ju hur mycket folk de är på maxi en fredagkväll som denna vid löning, därför åkte ja hem direkt får handla de en annan dag.
--lata jezzie då-

Snart ska ladida(Anna) komma och vi ska vara här hemma o mysa se på tv, kanske lets dance
eller ngn film samt svulla godis. hade ja inte varit gravid hade ja tagit ut Anna på en pub kväll.....är så sugen på öl en fredag kväll som den men som sagt de får vänta.


brudarna mina   Detta kortet är f´rån gamla goda tider när man vara på otten o parta,,,,,(saknar just nu)

kram kram


Kommentarer
Josefine

hej gumman.. ja det var mysigt idag!! alltid skönt att få prata o svara på frågor.. det är så komiskt för ni alla har så olika frågor o funderingar..! läste kommentarerna du skrivit till mig.. jag hoppas att du orkar komma på begravningen.. det skulle betyda mycket för både pierre o mig.. o snutt med.. hon tyckte ju om dej så mycket! men det är jobbigt med begravningar.. det är inget att sticka under stolen med.. så tänk du på det ett tag till innan du bestämmer dej.. ses på tisdag.. puss

2006-01-27 @ 22:33:35
URL: http://www.josephines.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0