SJUK SJUK SJUK

De är inte klokt jag brukar typ aldrig bli sjuk
tror inte jag varit hemma en ändå gång från jobbet
under de här fyra åren jag jobbat.

Denna vecka skulle vara min allra sista vecka på jobbet o jag hade
planerat att göra så himla mycket roligt med barnen.
Men jag har fått influensan på RIKTIGT!
Legat i soffan typ hela helgen utan på kvällarna helt utslagen

nu trodde ja att ja skulle bli bättre efter helgen eftersom ja tycker ja vilat så himla mycket.
men icke sa nicke, knappt sovit ngnting i natt och sedan har ja jätte hög feber och jätte ont i halsen
med massor av slem, kan inte hosta för de gör så himla ont, kan knappt vända mig i sänge för ja har så ont i hela kroppen, de underlättare ju inte direkt heller att man är gravid och ska fda om 3 veckor gaah

skulle egentligen till barnmorskan idag men var tvungen att ringa å avboka
klarar ju inte annat en att sitta framför datorn o framför tvn =)
tur att os går nu.......

vill blir frisk snart längtar
och vill ha vår
och vil att bäbis ska komma

de var allt


Kommentarer
Veronica & Wille

Hej tjejen!!

Hoppas verkligen att du kryar på dig snart!! Jobbigt för dig att vara så dålig så här på slutet...

Sitter här med Wille i knät nu... Vilken min han fick då han såg DIG på foto här! =)

Ha det bra och krya på dig! // Kramkram

2006-02-21 @ 13:07:37
K

Krya på dig! Jag och barnen saknar glada Jessica! Ta hand om dig nu! Massor med kramar från mig och kidsen.
K, G och Oet

2006-02-21 @ 20:33:51
Jossan

hej gumman.. jag hoppas verkligen att du blir frisk snart gumman.. puss på magen

2006-02-21 @ 22:28:21
Elin

Krya på dig vännen!!!

Stor kram

2006-02-22 @ 16:44:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0