Maxi

Jobbade bara halv tid idag så himla skönt
de kändes precis lagom =) Hade lagom med ork på jobbet o tålamod med
för den delen, fast de kan bero på att många barn är sjuka just nu också

Efter jobbet åkte ja hem o väckte danne för han hade jobbat natt,
så åkte vi ut till svärtinge och gick ut med gizmo o åt glass där ute smaskigt värre.
känns så skönt att åka ut till svärtinge till dannes barndomshus man slappnar av på
ngt vis.

När vi kom hem därifrån slockna ja i soffan som en stock, gravid som man är sov ja
i 2 timmar tills danne väcke mig för han skulle iväg på match
Då åkte ja ner till maxi kunde bara inte låta blir har hållt i lönen så himla länge nu.
egentligen har ja ej råd att shoppa denna månad men ja kunde inte låta bli
så de blev en hel del o som vanligt får man ångest efteråt.

kvällen har tillbringats med katterna i sofan framför tvn, men har inte sett så mycket tv
utan mest pratat i telefonen,,,,,,,,verkar som om alla vet att ja skulle vara hemma ikväll
känns som ja nästan pratat med alla kompisar utan jossan
som ja skulle ringa sorry jossan

men nu är ja så trött o kl är mycket ska sova nu
ringer dig i morgon jossan....

puss o natti


Kommentarer
Josefine

tehe.. det är lugnt.. jag ringer dej från mobilen när jag går till hc..för jag slutar sent o knallar direkt dit.. för att åka o handla innan myskvällen börjar.. puss

2006-02-03 @ 08:35:48
URL: http://www.josephines.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0