jobbigt

Just nu känns mitt liv bara så otroligt jobbigt och allting runt omkring
vet ej varför men man har ju rätt till att ha lite svakor ibland
oftast är mina inte så långvariga men kanske väldigt djupa........

Ska bara jobba halv tid på jobbet nu känner bara att ja inte pallar mera
är helt slut både psykiskt och fysiskt, och som tur är kan Annelie hjälpa mig.
Min mage är så himla stor nu gaaaaah vart ska de sluta???
den kan bara inte bli större en såhär kan den?

var på föräldragrupp igår danne och jag o man prata förlossning vi gick
igenom hela förlossnings beloppet, kändes som ja redan kunde de mesta
men de var nog nyttigt för danne, nu vart han ännu mer rädd ha haha
tor han är skit nervös, själv känner ja mig faktiskt ganska cool lugn just nu
men de där går ju i perioder.

fick jobba över massor idag var så mycket att göra skönt de var min sista dag som heltid
dagen efter jobbet har spenderats framför datorn duschen o tvn känns lite lagom faktiskt
danne jobbar natten min lilla älskling

i helgen ska vi på dop himla kul att se fram emot, frågan är bara vad ska man ha på sig??

de var allt för idag puss o kram


Kommentarer
Josefine

jag hjälper dej när du har dina djupa svackor! på alla sätt jag kan.. pussisar

2006-02-02 @ 16:51:49
URL: http://www.josephines.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0