jobba em

började jobba på eftermiddagen idag de behövde ja verkligen.
sov så länge jag bara kunde sedan bara gå upp o slappa
åkte även till maxi och bråka lite med alla pensionärer
så skönt att handa ¨på förmiddagne när de inte är ngt folk på maxi.
De kommer nog att bli en standard i minst 1,5 år framöver.
man kan gå där i lugn o ro och slipper krocka med vagnarna.

hemma sedan fika danne o ja och satt o prata massor,drömmar och framtida
har de är så skönt att ha danne hemma umgås med honom och båda var ej stressade.

Sedan åkte ja iväg till jobbet kändes helt okej att jobba och alla barnen kom fram till mig
de hade nog saknat mig, en kille fråga om jag hade tagit ut bebisen nu?
*de är för roliga*¨

de var lagom att jobba fyra timma kändes helt perfekt tänkt om man skulle jobba så jämt,
när ja kom hem laga ja lite mat och sedan städa.

nu ska ja snart iväg och träffa min kompis pb på stan för en fika
trevligt

kram


Kommentarer
Josefine

hej! skönt att det gick bra o jobba 4 timmar! ja det är väl snart daxs "att ta ut bebisen".. tehe.. puss

2006-02-08 @ 19:08:58
URL: http://www.josephines.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0