regn o rusk

I morse vaknade jag av sakta men säkert som vanligt att evelina låg o bubbla, försökte att ja skulle vakna lite till liv men det var svårt men så vart hon gnnälligare o gnälligare och precis nr ja skulle gå upp vart evelina tyst, Då tassa danne upp o tog henne. HAN ÄR JU LEDIG JIPPIE.... gulligt av han utan att jag hade sagt ngt. Inte för att ja kunde somna om men låg o drog mig ett tag,

När ja kom upp hade han bytt blöja gett henne välling och klädd på henne (bra kläder =) utan att fråga mig ngt glad jag blev. Sådan sak gör att man blir så glad ( så sällan händer det eftersom danne jobbar så mycket men när de väl görs UPPSKATTAS DE TILL TUSEN!

Gick ut o skulle hämta tidningen det blåste och regnade som tusan och jag bestämde mig för att ha en inne dag *mysigt* Behövde verkligen tvätta o bytta lakan sedan vi var borta så ja satte igång med det, och även lekte lite med evelina, Danne åkte o fixa bilen o handla.

Efter 2 timmar kom SYRRAN O ENGLA på 2.advents fika, gaah vad jag sakna syrran har inte sett henne på evigheter, Vi pratade om allt o lite till konstant i 1,5 timma, vi kan prata i massor min älskade syster oja, Sedan vakna våra små bebisar som ville ha mat. Så busa vi o lekte med dom massor. Efter det laga jag middag till oss och danne kom hem å åt med oss mysigt! Under tiden regna det som tusan ute o blåste.
Skjutsade sedan hem Syrran o engla.


När ja kom hem drack danne och jag kaffe o prata om veckans planer o räkningar med mera! När evelina efter ett tag vakna fick hon mat så tog vi en promenad till centrum alla 3 o handla.

Ikväll har jag varit hos carro o middag det var erika och hon som fixat, Jossan o ja vart bjudna, Jag fick julklappar av jossan redan hon är så snabb, men det vara bara skoj MINA FÖRSTA o evelina fick även julklappar som mamma öppna, för evelina vara hemma med pappa, Fick jätte fina klappar.
Vi brudar käka MEGA GOTT, glömde bröst, prata snoppar, killar jobb, SMINK
öste oss över smink experten carro som fick skänka lite till oss,
Sack o Aston var också med på ett hörn o gosa o prata smnink mysigt, VAR JÄTTE TREVLIG SKOJ OCH TRÄFFA MIN BRUDAR TUSEN TACK.


Kommentarer
erika

tack själv gullunge!

2006-12-12 @ 11:00:17
Josefine

ja det var riktigt mysigt igår.. nu vankas julfest med jobbet på grand.. puss

2006-12-12 @ 17:14:06
URL: http://www.josephines.blogg.se
Caroline

Tack själv gums! Jag har skapat en blogg nu...kram

2006-12-16 @ 21:52:40
URL: http://santacarolina.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0