jultider

Vad dagarna Går!!!!!!!!!!!

Jessica förstår inte vart dom tar vägen, har massor av saker varje dag bokad och det är jätte roliga saker. Desto mindre blir det röjt här hemma eftersom vi oftast är iväg. Men en del har jag ju tagit tag i. Denna vecka ska jag julpynta liter mer och sedan ska Danne och jag åka o köpa en julgran när han är ledig. I morgon ska även alla julklappar inhandlas klart.

Igår hade vi divaz avslutning med tjejerna på oleryrs var mycket trevligt, Alla var där utom ladida det var lite synd men så kan det vara ibland. Vi käka gott babbla massor och hade julklappsbyte. Jag fick 100 kr kicks INTE HELT FEL EFTERSOM JAG HAR BLIVIT SMINK TOKIG PÅ SISTONE .gaah så skoj det är så det blir att inhandla massor.

 

Idag har Evelina och jag varit på öppna förskolan och busat massor o även babblat med mammorna o lynna o sonja. Mängder av kaffe har intages mums. Om 2 timmar kommer jobbet o hämtar mig o ja ska på ngn julaktivet sedan äta julbord på lamansion smaskigt. Ska bli riktigt skoj att träffa jobbarkompisarna igen.Evelina får vara hemma o gosa med pappa Det har ju knappt träffas på hela helgen.

 

Korten nedför få tala mer vad som händer just nu, Tant 2 får en stor bild på sig själv som hämnd för ja inte fick följa med dom på bio hehehe.








29949-336
 

GLADA JULHÄLSNINGAR FRÅN TOMTEN



Kommentarer
Anonym

Nämen är Evvan en ledsen liten tomte? Ja du gumman, det är nog jag som smittat dig med behovet av smink. du får säga till om jag ska beställa den där rougen åt dig på nätet! kram kram

2006-12-18 @ 14:11:13
URL: http://santacarolina.blogg.se
T2

Din lilla råtta!!! Haha! Inser varför min kära kollega frågade idag om jag ville haka på och spraysola mig ikväll.... Blekare tryne än mitt får man leta efter!!!
Lovely film och vet du - kan definitivt tänka mig att se den igen med dig och T1! LOOOOVAR att fixa DVD-mys med massa gott!

2006-12-18 @ 15:50:07
Josefine

roliga bilder! längtar tills på fredag! det blev ingen träning idag för maria kunde inte.. så det blev promenad med charlotte istället! puss

2006-12-18 @ 18:39:04
URL: http://www.josephines.blogg.se
T1

Nu ska du inte vara elak mot T2...det var ju jag som lurade iväg henne på bio och glömde TOTALT bort kära Jezz. Ja, jag är förvirrad just nu det erkänner jag.
Jag håller totalt med T2. Jag ser gärna filmen igen och igen och igen. Jude Law är ju helt lovely. Tänk dig honom mellan ett par lakan...oooops så får jag ju inte skriva, gift som jag är. Men du fattar galoppen va?

2006-12-18 @ 19:47:46
PB

Hej gumman! Men jisses så jag ser ut på dina bilder he he...det får jag väll bjuda på ;) STOR KRAM

2006-12-20 @ 21:30:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0