mycket händer

så mycket händer i mitt liv nu hade ja inte haft tid att ksriva blogg...... bara haft de så fullt upp------- o DE TRIVS JA MED OFTAST.

men egentligne händer de inte mig så mycket utan mest andra runt omkring.....

BLA ANNAT ATT JAG HAR BLIVIT EN STOLT MOSTER TILL ENGLA MARIA DAVIDSSON min syster har alltså fått barn.tyvärr kan ja ej lägga upp bilder för batterierna är slut i kamerna o laddaren har johannis

idag har vi varit på babysång första gången de tyckte evelina var jätte skoj sjöng till i med massor o visade sin bästa sida o flörta med alla,riktigt skoj att sjunga tyckte borde mor o dotter.

sedan träffa jag min gamla vän annie vi babbla typ konstant i 2 timmar,drack kaffe prata o gosa med evelina fotta lite med


efter d åkte ja hem käka o prata med danne, myste lite o sedan slumra till.

sedan kom mamma o hämta evelina o mig! o danne åkte till jobbet o vi åkte till bb
. för att 
 träffa syster min o lilla engla hon var så himla söt. tror ja dör o lukta så gott. en riktig  bit verkligen stor, SÅ SÖT o så härligt att sniffa bebis =) vill åka upp ditt varje dag nu.hehee

efter det knalla ja hem till jossan på tjejkväll där babblades de med för fullt.........

min tankar går till två av min närmaste vänner.........
DET FINNS INGA ORD, JAG KAN INTE FÖRSTÅ!!!!!!
Allt ordnar sig




Kommentarer
Karin

OOOOoooo grattis från en av dina tanter.
Kram

2006-08-29 @ 08:00:16
Annie

mysigt vi hade, skönt att gå sådär jävla lååång me hihi

Ringer sen puss puss

2006-08-29 @ 12:46:57
URL: http://angeliqa.blogg.se
Millis

oh det är jossan men jag kommenterar från millas dator.. vill inte ändra hennes inställningar.. tusen tack för all omtanke.. det värmer.. puss

2006-08-29 @ 19:01:31
URL: http://cmillas.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0