jobbet BULLERBYN

vakna på morgonen idag och fick någon inpuls -------så skumt kände att ja verkligen SAKNA SAKNA MITT JOBB.....undrade hur de hade det där nere. och hur lokalen såg ut...... m.m
därför ringde ja ner för att höra om ja kunde komma......
och det passa verkligen utmärkt för ulrika hade migrän och gått o lagt sig så ja hjläpte till lite på jobbet
var så skoj att träffa alla barnen. alla ville verkligen ha min uppmärksamhet + även lilla evelina men det var inga problem hon var så nöjd bara hon hade de andra barnen och titta på......
social redan så liten. det hade blivit så fint på jobbet med nya golv o klinkers o allt.
var lagom att vara på bullerbyn ett par timmar sedan kände ja ändå att ja inte var klar med min mamma ledighet......hehe så efter luNch knalla ja o evelina hem OCH JAG hade koll på jobbet o kunde fortsätta njuta av min mamma ledighet
lite gamla jobbar bilder


på eftermiddagen kom mamma o pappa o syrran o hälsa på mig vi satt ute och fika och snacka massor så mysigt. evelina sov som en stock helt slut efter bullerby förmiddagen


sedan laga jag lite mat till danne och till mig korv stroganoff det vart jätte gott. evelina satt i sin hockus pokus stol o njöt. sedan städa ja o plocka lite o gosa med evvan

sedan stoppa ja evelina i vagnen som somna direkt o knalla ner på stan för att träffa pb, riktigt skoj vi gick en sväng o kolla läget lite.massor av folk på stan sedan tog vi en fika på fräcka fröken och satt o babbla i mängder riktigt skoj


efter pb kom danne o hämta mig o vi åkte ut till svärtinge käka hos hans föräldrar o prata i mängder
det var hela min dag LYCKAD....
NATTI


Kommentarer
Veronica

Hej! Så myyysigt att träffa dig och lilla Evelina idag på Bullerbyn! Vilket litet charmtroll alltså! Det tyckte Wille också! =)

Hm... Jo jag lovade ju att ta tag i det här med bloggandet ja.... Fick inte bara klagomål från dig utan även från Kicki, så nu är det bäst att jag skärper mig! *s*

Ha det bra Jessica! /Kraaaaam

2006-08-11 @ 00:04:24
K

Haha, efter lite övertalning skall vi nog lyckas få Veronica att börja blogga igen! *ler* Då går jag TVÅ vitaminpiller att börja min dag med! //Kicki

2006-08-11 @ 16:15:40
Karin

Vi saaaaknar dig också, Jessica. Superduper mycket.
Njut nu av mammaledigheten och kom tillbaka INNAN vi slutar *ler*.

Kram

2006-08-14 @ 07:59:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0