jävklar i havet

hade skrivit en blogg som var hur lång som helst,,,,,,,,,,,,,,,,

sedan råka ja klicka bort den fy faan

orkar inte skriva igen

men ett kort sammandrag:


: tackar för folk läsder min blogg trodde inte de
: har umgåts med dannes familj idag
:saknar mamma o pappa de kommer i morgon

: ska åka till busfabriken i linköping i morgon är barnvakt längtat som tusan
: vill köpa en städerska tvätterska är så trött på de

:borde tvätta nu  ,en unna mig en öl o datorn

detta var ett sammandrag mot min förra blogg ja skrivit gaah denna datorn



Kommentarer
Josefine

haha.. köper du en städtant åt mig med då?? kul skrivet!! puss söt

2006-08-03 @ 00:39:57
URL: http://www.josephines.blogg.se
Kicki

Din blogg e ascool! Mitt dagsvitaminpiller, som jag brukar säga till Karin! ;-) Kram på dig!

2006-08-04 @ 17:42:54
K3

Heeeej Jessica! Vi har sett Danne i kallingar igen!!! ;-)

Iaf, jättekul att läsa om ditt liv och leverne! Vi dricker vin! Och vi vill dricka massa öl med dig! Mums!

Kram från Karin, Katrin och Kicki

2006-08-05 @ 22:13:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0