hösten

Nu anser ja att de börjar bli höst igen......

fast de är hur varmt som helst ute....hehe men inte på kvällarna nu är de genast mycket kallare.

i helgen  var ja tärna på jossan o pierres bröllop jag var så himla nervös innan så ja trodde kan skulle svimma......... ja o pierre var väl nervösast. men efter mitt tal på festen vart det lugnt då dansa vi som tusan och hade värsta festen........

DU HAR RÄTT ERIKA DET VAR HELT KLART ´ÅRETS FEST..

evelina var o sov hos mormor o morfar och jag kunde faktikst koppla av.....hade de så himla roligt.........bilder därinfrån kommer men kan du inte vänta kolla detta........

http://www.josephines.blogg.se

så har höstkatalogerna med kläder kommit och jag har inte beställt ngt till mig........här o häpna så duktigt.......
eller inte för allt jag har beställt är till evelina........så mycket kläder till henne så himla skoj

själv får ja vänta eftersom ja just nu försöker gå ner i vikt......10 kg till jul ska vara avklarat har slagit vad med sofie o pomme.....o även sagt det till alla så tror ja de går lättare..........har ju gått bra i 2 dagar nu hehe duktigt jezzie, har ja klarat 24 kg ska ja väl klara 10........hehe vi får väl se.

evelina min älskade dotter har blivit så stor nu igår fick hon en hockus pokus stol av mormor.....så himla fin hon tyckte det var jätte roligt att sitta med oss vi bordet..

Glädjer mig så mycket åt alla hennes framsteg hon och min älskade daniel DET ÄR MITT ALLT.....

Idag ska jag åka med annah och bada o evelina sedan ska ja på rix fm festivalen på stan danne jobbar gaaaaaaaah




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0