VÄDRET

GAAAAAAH VILKET VÄDER KAN MAN BLI GLADARE EN VAD JA ÄR??

är på så strålande humör gud vädret spelar verkligen stor roll.
Till råga på allt stor städa vi här hemma igår så nu är de fint o man kan koppla av.

Evelina o ja har gått promenad trots skoskav....gaaa ja blir helt galen
sedan har syrran o hennes kille varit här, gud syrran börjar bli stor nu
hon ska ja med ha barn hon vet bara inte ännu om de blir aug eller sept
får reda på de på ultrat snart spännande.
Evelina ska gå en kusin alltså födda samma år =)

Har även suttit på altan i linne o sola de vart så himla varmt skönt
ville inte sitta för länge bara trist att bränna sig redan.risken finns ju

snart börjar älsklingen jobba första natten sen evelina kom
men de kommer nog gå bra
ska ge mig iväg ett tag på förmiddagen till klänningsaffären(prova klänning till bröllopet,jossans alltså)
så han får sova några timmar

puss o hej


Kommentarer
Josefine

hej gumman.. kom du iväg till affären eller var det imorn du menade att du skulle dit? härligt med vädret, visst är det! underbart! puss

2006-04-11 @ 20:21:45
URL: http://www.josephines.blogg.se
Veronica

Heeeej jessica!! Det är helt ok att du läser bloggen! =) Jag brukar kika in ofta här också men jag skriver inte alltid... ska skärpa mig! =) Ja visst är det härligt att det äntligen blivit vår!! (Skulle bara fattas att det kommer snö nu......*suck*) Men man får försöka vara positiv! *ler*

Kul att din syster också ska få barn i år!! =) Skoj med kusiner... Wille har en massa kusiner i Norge men dom känner han ju inte eftersom vi inte träffar dom så ofta... det är lite synd.....

Japp! Jag ska plugga i höst! Lärarprogrammet *s* Förhoppningsvis..... Jag skiter i vården nu! Är så trött på det för tillfället! Ska jobba hela sommaren men sen vill jag göra nåt nytt! =) Jag "ropade" på dig på msn häromdagen.... Vi kan väl höras nån dag?? Tänkte om du vet någon som börjat på den utb nyligen och som kanske vet ungefär hur mycket som krävs i Högskolepoäng för att bli antagen..... Skulle va kul att veta =)

Nepp! Nu måste jag gå och lägga mig! Har jobbat i natt och kom nyss hem...... Ha det bra och Glad Påsk!! *Kraaaaaaaaam*

2006-04-13 @ 08:00:25
URL: http://nicka74.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0