dagen som gått

PÅ dagen har danne och ja varit i shoppat barnkläder de var riktigt riktigt skoj
handla massor men inte ngt till oss själva utan till kompisar,
kolla givitvis massor till oss själv men tycker de är lite tidigt ännu att köpa.

Magen min växer så de knakar och ja mår faktiskt väldigt bra de känns toppen,
visst värker de ibland lite här och där men de är inte så farligt.
På eftermiddagen har ja städat här hemma, nu har bara danne sitt kvar.
Sedan laga vi spagetti och köttfärsås. mumsigt!

Älskar danne massor han är mitt allt han är toppen längtar som tusan tills vi ska bli föräldrar.

dag ska Annah och jag på fest med jobbet på jobbet men man får vara utklädd
till vad man vill och sedan ska man ha med sig mat för 5- personer
Annah och ja ska vara utklädda till nunnor -raka motsatsen mot vad vi är
jag tyckte vi kunde vara bananer chikita *asg* men anna var inte rikigt med på den iden. Så snart ska anna komma hit så ska vi laga mat och byta om. *rikiigt skoj*

puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0