beskedet

 ett besked som ja ALDRIG skulle inträffa något så hemskt och så dåligt så de finns inte. Att en 19-årig tjej inte ska få leva mer.
Mina närmsta kompisar kommer att förlora en anhörig. pierres syster.
Detta gör mig så himla arg och förbannad och samtidigt ledsen ja tycker inte att detta får hända för någon, trodde verkligen att tumören varit borta.

Ikväll har ja varit hos jossan pratat med henne och kramat om henne så mycket jag bara kan, jag tycker de är jätte svårt att veta vad man ska säga och hur man ska kunna hjälpa men jag hoppas att JOSSAN vet och PIERRE med att ja finns här så mycket ja bara kan för att stötta och prata eller kanske bara ta en bio eller en promenad.

Detta gör att man genast får ett annat perspektiv på livet och genast när ja åkte hem körde ja nästan försiktigare en vanligt och när ja kom hem bara krama jag danne och grät i floder......... sedan prata vi han och ja länge och djupt.

Mina varmaste tankar och mina stora kramar går ikväll till jossan och pierre som fått ett sådant hemsk besked.



Kommentarer
Jossan

tack vännen.. känner stort stöd i dig! speciellt nu när du träffat michan.. du vet vad jag pratar om då.. puss

2005-12-27 @ 17:18:00
URL: http://josephines.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0