14.30

Jag är redan trött som tusan på att jobba
jag kan inte förstå de.
längtar så mycket efter att gå på mamma ledighet.
tycker att veckorna nu för tiden går så himla sakta,

varför är de så långt kvar tills min krabat i magen ska titta ut?
14 veckor sen ska den komma, sedan får man ju se hur mycket
man går över tiden, först föderskor går ju oftast över.

segt som tusan var de på jobbet idag i alla fall
tiden gick så sakta.

Sluta kl 14.30 och när ja kom hem slängde ja på en maskin tvätt
och sedan satte mig framför datorn
efter ett tag kom danne hem och vi fikade och myste

nu ska ja fixa mig i ordning för ikväll ska danne,calle,annah och ja
gå o äta ngn stan och fira att Annah fått jobb och att ja fyyllt år
tyvärr blir de ju ingen öl för min del men trevligt ska de bli ialla fall

puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0