åsas bäbis,clara?tuwa

idag har jag varit och gosat med en 3 dagars
gullig bäbis och pratat med en 3 dagars morsa och farsa =)

de var så himla roligt att träffa Åsa och danne idag med deras bäbis
hon var så himla liten, go och söt, gud man blir helt sjuk
snacka om att ja längar. jag hållde henne hela tiden och gosa med henne massor
våran 13 medlem till divaz eller vad blir de tjejor?
Det var i alla fall jätte kul och träffa dom och åsa hälsar genom mig att dom mår mycket bra och allt känns toppen. Vill man komma och hälsa på Åsa är de bara ni ringer och bestämmer ngt med henne/dom var inte rädda,
Ring i alla fall sa Åsa.

Så skönt att åsas övertid är över och nu är de en roll som mamma som förväntas på henne men de kommer hon fixa galant utan problem och danne med.
Tycker redan de är mega duktiga eftersom de inte gått så lång tid.

De kan bara inte fortfarande bestämma sig om namnet är väldigt tveksam.
Åsa vill ha råd men som sagt de där får de känna efter bäst själva tycker ja .

Efter jag hade varit hos åsa var det dags att åka och träffa jossan på pappagrappa min födelsedagspresent. Vi hade så himla mysigt och vi prata konstant.
Gud vad jag tycker om min loppan vi har så himla roligt ihopp och de är så lättsamt.
tyvärr hinner vi inte ses lika mycket som man skulle vilja men men.
De är ju så himla mysigt på pappagrappa med så skönt stämning och ja fick dricka min lätt öl som ja längtat efter så himla länge.
TACKAR JOSSAN FÖR EN UNDERBAR ONSDAGSKVÄLL JAG BEHÖVDE VERKLIGEN DET!

Ska surfa ett tag till sedan nanna kudden, danne jobbar natt usch de känns inget skoj andra natten i rad de var ju så länge sedan han jobb natt nu de tycker ja inte om.

I morgon är de som fredag för mig så härligt för på fredag är ja ledig.
Men i morgon är de även en hel dag på jobbet med lång dag och kvällsmöte
de är bara att bita ihppp

puss och hej


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0